Allegra z kampanią „Dziecięce marzenia”
  • 3
  • 1
15.03.2017

Allegra z kampanią „Dziecięce marzenia”

Ruszyła kampania „Dziecięce marzenia”, promująca produkty lecznicze Allegra produkowane przez Sanofi. Spoty przedstawiają historie pięciu osób, którym alergia przestała przeszkadzać w zrealizowaniu marzeń z dzieciństwa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 marca 2017

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
15.03.2017

Jak zmieni się rola sklepów stacjonarnych w niedalekiej przyszłości? Raport z badania SW Research

Technologiczna rewolucja sprawiła, że rola tradycyjnych sklepów ulega zmianie. Coraz częściej wizyta w sklepie nie jest związana z zamiarem bezpośredniego zakupu. Klienci chętnie korzystają z oferty wielokanałowej sprzedaży. Sklepy postrzegają jako jeden z elementów zakupowej układanki, opisywanej jako showrooming, ROTOPO czy ROPO. Jak będzie wyglądał handel w 2025 r.? Przewidywania konsumentów zbadała firma SW Research na zlecenie marki Leroy Merlin.