Alior Bank wystartował z pierwszą kampanią na TikToku
  • 0
  • 1
16.08.2022

Alior Bank wystartował z pierwszą kampanią na TikToku

W akcji biorą udział influencerzy: Magda Bereda, Ula Woźniak i Mateusz Myla, którzy parodiując modę na testowanie wszystkiego, pokazują korzyści Konta dla Młodych.

Celem kampanii jest dotarcie z ofertą do klienta poniżej 24. roku życia i zaprezentowanie rozwiązań, które pozwalają zminimalizować wydatki. Tiktokerzy, parodiując testowanie kosmetyków, zbudowali wypełnione komentarzami historie. Przeprowadzają obserwatora od absurdu do konkretu. „Kosmetyki bankowe” stają się sposobem na pokazanie niewidzialnego i rekwizytem, wokół którego można zbudować opowieść o produkcie finansowym.

@mateuszmyla

Nie uwierzycie bez jakiej rzeczy, nie wyobrażam sobie swoich podróży. Materiał powstał we współpracy z Alior Bankiem. Link w bio! #reklama #kosmetykibankowe

♬ dźwięk oryginalny – Myla ❤️

Za koncepcję i realizację działań odpowiada agencja digitalowa Buzzgrow z Grupy PZL. Jest to pierwsza akcja Alior Banku w tym kanale z komunikacją skierowaną do najmłodszych użytkowników bankowości elektronicznej.

https://www.tiktok.com/@magdabereda/video/7129838058383428869?is_copy_url=1&is_from_webapp=v1&lang=pl-PL

W ramach kampanii powstały posty wideo publikowane na kanałach własnych twórców, wspierane działaniami reklamowymi na TikToku.

  • 1
Alior Bank wystartował z pierwszą kampanią na TikToku

Alior Bank wystartował z pierwszą kampanią na TikToku

16 sierpnia 2022

12 sierpnia 2022