Alior Bank wybrał agencję do obsługi w social media
  • 0
  • 1
30.07.2019

Alior Bank wybrał agencję do obsługi w social media

Z końcem lipca Alior Bank rozpocznie współpracę z Insignią. Agencja odpowiedzialna będzie za prowadzenie profili i kontakt z konsumentami banku we wszystkich kanałach social media. Obsługę powierzono zespołowi doświadczonemu w branży finansów i bankowości.

W ramach stałej umowy Insignia zadba o kompleksową obsługę fan page’a na Facebooku oraz profilu na Twitterze. Stworzy strategię i koncepcję marki, następnie zajmie się bieżącą obsługą – kreacją, moderacją (w tym kryzysową) oraz dodatkowymi aktywacjami. Działania zostaną oparte na stworzonej przez agencję nowej identyfikacji marki w social media.

Insignia przygotowała rozwiązania dobrze wpasowujące się w założenia naszej strategii. Zaoferowane pomysły prezentują wysoki poziom kreatywny. Gwarantują też niezwykle istotną dla nas rozszerzoną moderację – weekendową i wieczorną – mówi Anna Baranek, menedżer ds. marketingu Alior Banku.

O kreację treści zadba dyrektor kreatywny agencji – Łukasz Skalik. Za koordynację działań związanych z profilem odpowiedzialna będzie social media manager Anna Ortman, zaś za współpracę z bankiem Agnieszka Cachro, client service director. Zespół uzupełnia czworo specjalistów social media, profesjonalistów w zakresie obsługi branży finansów i bankowości.

  • 1

30 lipca 2019

29 lipca 2019