- 1
- 2
Alior Bank promuje ubezpieczenie komunikacyjne filmem z drifterką Karoliną Pilarczyk
W promocji ubezpieczeń komunikacyjnych wzięła udział drifterka Karolina Pilarczyk. W filmie pokazuje zaproszonym gościom, dziennikarce Paulinie Koziejowskiej i choreografowi Tomaszowi Barańskiemu, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze.
Ubezpieczenie komunikacyjne to oferta ubezpieczenia samochodu z rabatem do -13 proc. przygotowana przez Link4, partnera Alior Banku.
Film opublikowany na kanale YouTube Karoliny Pilarczyk pokazuje, jak bezpiecznie jeździć samochodem nawet w trudnych, zimowych warunkach pogodowych. Przykładowo:
- co zrobić, kiedy samochód wpadnie w poślizg;
- jak sprawdzić pojazd przed zimową podróżą.
Oprócz filmu powstały krótsze wersje materiału na kanały social media osób występujących w filmie (materiały reels oraz stories na kanały instagramowe).
Koncepcję kampanii przygotowała i zrealizowała agencja digitalowa Buzzgrow z Grupy PZL. Jest to kolejna wspólna kampania zrealizowana dla Alior Banku. Produkcją zajął się Tower Films.
- 2