„Pewni swego” – odświeżona platforma komunikacji Alior Banku- Marketing przy Kawie
Alior Bank odświeża platformę komunikacji „Pewni swego”
  • 1
  • 1
7.03.2025

Alior Bank odświeża platformę komunikacji „Pewni swego”

Najnowsza kampania Alior Banku, promująca „Alior Konto”, odświeża platformę komunikacji. Pan w meloniku pozostaje twarzą banku, ale zyskał nowy wizerunek – bardziej swobodny, bliższy codziennemu życiu klientów.

Nowa komunikacja bazuje na idei „Pewni swego”. Podkreśla, że Alior Bank pomaga klientom w podejmowaniu przemyślanych decyzji. Daje im pełną kontrolę nad swoimi finansami – niezależnie od zmieniającej się sytuacji rynkowej, życiowych wyzwań czy niespodziewanych wydatków.

Nowy format reklamowy to krok w stronę silniejszej identyfikacji marki. Bank chce być rozpoznawalny nie tylko przez charakterystyczne barwy (złoto i burgund), ale także poprzez wyjątkowy sposób opowiadania historii. Oddający odwagę marki, która zawsze była cechą charakterystyczną banku.

Kampania obejmuje telewizję, digital, kino oraz materiały POS. Kreację stworzyła agencja PZL, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Sigma Bis. Spoty wyreżyserował Daniel Jaroszek, produkcją zajęła się Film Produkcja, a postprodukcją Televisor.

„Pewni swego”

Alior Bank odświeża platformę komunikacji „Pewni swego”

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 marca 2025