- 1
- 1
Alior Bank odświeża platformę komunikacji „Pewni swego”
Najnowsza kampania Alior Banku, promująca „Alior Konto”, odświeża platformę komunikacji. Pan w meloniku pozostaje twarzą banku, ale zyskał nowy wizerunek – bardziej swobodny, bliższy codziennemu życiu klientów.
Nowa komunikacja bazuje na idei „Pewni swego”. Podkreśla, że Alior Bank pomaga klientom w podejmowaniu przemyślanych decyzji. Daje im pełną kontrolę nad swoimi finansami – niezależnie od zmieniającej się sytuacji rynkowej, życiowych wyzwań czy niespodziewanych wydatków.
Nowy format reklamowy to krok w stronę silniejszej identyfikacji marki. Bank chce być rozpoznawalny nie tylko przez charakterystyczne barwy (złoto i burgund), ale także poprzez wyjątkowy sposób opowiadania historii. Oddający odwagę marki, która zawsze była cechą charakterystyczną banku.
Kampania obejmuje telewizję, digital, kino oraz materiały POS. Kreację stworzyła agencja PZL, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Sigma Bis. Spoty wyreżyserował Daniel Jaroszek, produkcją zajęła się Film Produkcja, a postprodukcją Televisor.

Alior Bank odświeża platformę komunikacji „Pewni swego”