Alina Rotaru-Kottmann i Jakub Grigar nowymi ambasadorami marki 4F
  • 0
  • 1
5.03.2023

Alina Rotaru-Kottmann i Jakub Grigar nowymi ambasadorami marki 4F

Marka 4F rozwija kolejne współprace ambasadorskie. Do grona ambasadorów dołączyła rumuńska lekkoatletka Alina Rotaru-Kottmann oraz słowacki kajakarz Jakub Grigar. Podpisany kontrakt uwzględnia start sportowców na Letnich Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu w 2024 r.

Alina Rotaru-Kottmann i Jakub Grigar to kolejni profesjonalni zawodnicy, którzy reprezentować będą 4F na arenie międzynarodowej. W gronie ambasadorów 4F znajdują się także:

  • najlepszy polski piłkarz, Robert Lewandowski,
  • trenerka Anna Lewandowska,
  • lekkoatletka Martyna Kotwiła,
  • łyżwiarz Sebastian Kłosiński,
  • słowacka biathlonistka Paulína Fialková.

Alina Rotaru-Kottmann specjalizuje się w skokach w dal i wzwyż. Jest pierwszą ambasadorką marki 4F w Rumunii. Ma na swoim koncie wiele osiągnięć w skoku w dal, w tym:

  • 6. miejsce na Lekkoatletycznych Mistrzostwach Świata,
  • 4. miejsce na Halowych Mistrzostwach Europy,
  • sześć tytułów na Lekkoatletycznych Mistrzostwach Rumunii,
  • pięć na Halowych Lekkoatletycznych Mistrzostwach Rumunii.

Dwukrotnie startowała w Letnich Igrzyskach Olimpijskich – Rio de Janeiro 2016 i Tokio 2020.

Jakub Grigar specjalizuje się w kajakarstwie slalomowym. Jest srebrnym medalistą Igrzysk Olimpijskich w Tokio w kategorii K1 i dwukrotnym srebrnym medalistą Mistrzostw Świata w kategorii drużynowej. Trzykrotnie stawał na podium pucharu świata. W swoim dorobku ma także udane występy na mistrzostwach świata (odpowiednio 4. i 7. miejsce w 2021 i 2022 r.) i Igrzyskach Olimpijskich w Rio de Janeiro (5. miejsce). Profesjonalne treningi rozpoczął w wieku dziewięciu lat w Klubie Kajakarskim Tatra Klub Liptovský Mikuláš.

  • 1
Alina Rotaru-Kottmann i Jakub Grigar ambasadorami marki 4F

Alina Rotaru-Kottmann i Jakub Grigar ambasadorami marki 4F

5 marca 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.03.2023

Sport, technologia i biznes. SportWin i Publicon Sport zapraszają na SportBiz Summit 2023

Skalowanie biznesu na bazie marketingu sportowego, zmiany w śledzeniu widowisk sportowych, rewolucja technologiczna, rosnąca rola sportu kobiecego. To niektóre z zagadnień SportBiz Summit 2023, największej tego typu konferencji branżowej w Europie Środkowo-Wschodniej, która odbędzie się w Warszawie 7 i 8 marca. Do agencji SportWin, wieloletniego organizatora wydarzenia, w tym roku dołączył Publicon Sport, wyłączny partner marketingowy Polskiego Związku Piłki Nożnej.