Alexander Osterwalder, Yves Pigneur: „Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera” - Marketing przy Kawie
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur: „Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera”
  • 0
  • 1
9.03.2012

Alexander Osterwalder, Yves Pigneur: „Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera”

Za większością porażek dotyczących nowych rozwiązań stoi po prostu ich nieuporządkowanie i niedopracowanie. Ale czy wdrażanie innowacji można w ogóle w jakiś sposób uporządkować? Przewodnik, stworzony przez grupę 470 menedżerów i specjalistów z 45 krajów pokazuje, że to możliwe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56228 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 marca 2012