- 1
- 1
Aleksandra Mirosław i Dawid Podsiadło w spocie Credit Agricole
W kampanii reklamowej Credit Agricole obok Dawida Podsiadły występuje także Aleksandra Mirosław, złota medalistka we wspinaczce sportowej na ubiegłorocznych igrzyskach olimpijskich. W kampanii nie zabraknie też Roberta Makłowicza.
Od kilku lat bank współpracuje z Dawidem Podsiadłą. Adresując jednak swoje rozwiązania do różnych grup klientów, zaprasza do współpracy także różne nowe twarze. Tym razem jest nią Aleksandra Mirosław.
To złota medalistka olimpijska we wspinaczce sportowej z igrzysk w Paryżu i zwyciężczyni 90. edycji plebiscytu „Przeglądu Sportowego” na Sportowca Roku 2024. Spoty z jej udziałem promują 90-dniową Lokatę Powitalną.
Oprócz lokaty w kampanii promowana jest jeszcze jedna oferta
Klienci, którzy otworzą konto do 31 marca w aplikacji lub w placówce Credit Agricole, mogą otrzymać:
- premię „Szczęśliwa siódemka” 777 zł,
- bezpłatną naprawę telefonu na trzy miesiące.
W spotach o tej ofercie występują Dawid Podsiadło i Robert Makłowicz. Reklamy można zobaczyć od stycznia w telewizji oraz internecie i radiu.
Kampania z Aleksandrą Mirosław obejmuje miks działań w:
- 138 stacjach telewizyjnych,
- 227 stacjach radiowych,
- na YouTubie i w social mediach.
Lokata Powitalna będzie także promowana poprzez kampanię bannerową na stronach WWW i w najważniejszych porównywarkach finansowych. Oprócz tego przewidziano działania contentowe.
– We wspinaczce na czas liczy się precyzja, szybkość i – jak zawsze powtarzam – dobry zespół. A duecie z Dawidem ten ostatni nabrał zupełnie nowego znaczenia! Cieszę się, że mogłam dołożyć do tej kampanii trochę sportowej energii i dystansu. Bo łączenie różnych światów bywa inspirujące – zarówno w sporcie, jak i w życiu – zauważa Aleksandra Mirosław.
– (…) Wizerunek pani Aleksandry idealnie łączy się z wartościami naszej marki. Chcemy działać sprawnie, szybko i sięgać wysoko, tworząc rozwiązania dla klientów. A dodatkowo wywoływać dobre emocje. Pani Aleksandra jest bardzo ciekawą i pozytywną osobą. Nie ukrywam, że sama współpraca na planie była dla nas lekcją tego, co można osiągnąć konsekwencją, dyscypliną i skupieniem na celu. Sport jest nieustająco ogromną inspiracją dla wielu dziedzin, także dla biznesu – mówi Barbara Pijanowska, dyrektorka pionu marketingu, digital i doświadczenia klienta w Credit Agricole.
Pomysł kreatywny kampanii przygotowała agencja reklamowa Just. Produkcję zrealizowała Film Produkcja, a reżyserem jest Tadeusza Śliwa. Media zaplanował Zenith. Kreacje do kampanii internetowych przygotowały agencje Just i Point of View. Media w internecie zaplanowała agencja MindShare.

Aleksandra Mirosław i Dawid Podsiadło w spocie Credit Agricole