- 2
- 4
Aleksandra Mirosław ambasadorką WeNet
Z początkiem marca ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa marki WeNet. W serii spotów wystąpiła Aleksandra Mirosław – mistrzyni we wspinaczce sportowej. Dołączyła tym samym do grona dotychczasowych ambasadorów marki: Roberta Korzeniowskiego i Mai Włoszczowskiej.
Najnowsza kampania WeNet jest adresowana do przedsiębiorców sektora MŚP. Reklamy opowiadają historie sukcesów dwóch bohaterek kampanii. Jedną z nich jest Aleksandra Mirosław, drugą – masażystka.
W ramach współpracy z Aleksandrą Mirosław eksperci WeNet zaprojektują dla niej stronę internetową oraz sklep online wspierający jej inicjatywy biznesowe. WeNet zadba o:
- wygląd serwisu internetowego,
- jego funkcjonalność,
- user experience,
- widoczność strony internetowej w wynikach wyszukiwania.
Aleksandra Mirosław specjalizuje się we wspinaczce sportowej na czas. Do tej pory dwukrotnie zdobyła:
- mistrzostwo świata w tej konkurencji (Innsbruck 2018 i Hachiōji 2019, a w 2014 r. brąz),
- mistrzostwo Europy (Edynburg 2019, Monachium 2022 i wicemistrzostwo w 2013 r. w Chamonix).
Złoty medal olimpijski we wspinaczce sportowej na czas to jej największy sukces w karierze. W stolicy Francji Mirosław poprawiła też dwa razy swój rekord świata, który obecnie wynosi 6,06 sekundy.

Aleksandra Mirosław ambasadorką WeNet
Nową ambasadorkę WeNet wszyscy znają przede wszystkim jako wybitną zawodniczkę. Poza osiągnięciami na polu sportowym aktywnie rozwija ona jednak swój biznes jako mówczyni motywacyjna i przedsiębiorczyni. Inicjuje i wspiera liczne przedsięwzięcia na rzecz aktywizacji oraz osiągania sukcesów przez kobiety.
Kampania wystartowała na początku marca br. i potrwa do końca czerwca. Wszystkie działania reklamowe będą realizowane w internecie i obejmują formaty: search, display, content oraz e-mailing. Kampanię wspierają również działania komunikacyjne, które są trwają na ogólnopolskich portalach internetowych oraz w mediach społecznościowych takich jak Facebook i YouTube, a także w Google.
Za stworzenie koncepcji kreatywnej i produkcję spotów kampanii odpowiada agencja FilmCloud. Dodatkowe wsparcie w zakresie planowania i zakupu mediów w digitalu – Sales & More.
- 3