Aleksandra Mirosław ambasadorką marki Coffeedesk - Marketing przy Kawie
Aleksandra Mirosław ambasadorką marki Coffeedesk
  • 0
  • 3
16.01.2025

Aleksandra Mirosław ambasadorką marki Coffeedesk

Twarzą marki kawy, herbaty i akcesoriów Coffeedesk została Aleksandra Mirosław. Do sprzedaży trafiła druga partia kawy Hi 6:06AM, sygnowana nazwiskiem olimpijki i zdobywczyni tytułu Sportowca Roku 2024 w 90. Plebiscycie Przeglądu Sportowego.

Aleksandra Mirosław specjalizuje się we wspinaczce na czas. To dwukrotna mistrzyni świata (2018, 2019) oraz mistrzyni olimpijska z 2024 r. w tej konkurencji.

Nazwa Hi 6:06AM nawiązuje do wyniku zawodniczki podczas Igrzysk Olimpijskich w Paryżu w 2024 r. W czasie 6:06 sekund ustanowiła ona rekord świata we wspinaczce sportowej. Natomiast Hi to nazwa projektu marki „Hi! Coffeedesk” i „cześć” w formie pozdrowienia. AM nie jest sprecyzowane. Mogą to być inicjały rekordzistki, może to być poranna pobudka o szóstej, a może „am” podkreślające wyjątkowy smak kawy.

– Wspólnie z Coffeedesk stworzyliśmy kawę, która powstała w efekcie naturalnej metody obróbki. Tę metodę nazywa się „zarazem łatwą, jak i trudną”. Jest bardzo czasochłonna oraz kojarzy mi się ze mną i moją drogą. Do startu przygotowujesz się wiele lat. Z pozoru wydaje się to łatwe. Podążasz tą samą drogą, zwłaszcza gdy jesteś rekordzistką świata, ale to nie jest takie proste.

W trakcie przygotowań napotykasz wiele trudności. Nie wszystkie starty są udane tak, jak sobie to wymarzyłaś, przegrywasz. Finalnie na jeden bieg w tym konkretnym dniu składa się 10 lat przygotowań, wielu doświadczeń, emocji, przeżyć i na scenę wychodzisz z przekonaniem, że jesteś gotowy i sobie poradzisz. Kawa Hi 6:06AM jest odzwierciedleniem tej historii i podróżą do mojego świata – podsumowuje Aleksandra Mirosław, polska olimpijka.

Aleksandra Mirosław ambasadorką marki Coffeedesk

Aleksandra Mirosław z kawą Hi 6:06AM

Nawet w czasie wyjazdów na treningi i zgrupowania Aleksandra Mirosław nie rozstaje się ze swoim młynkiem. Najczęściej sięga po kawy z Etiopii, dlatego właśnie taka mieszanka znalazła się w paczce Hi 6:06AM. Ambasadorce zależało, by ziarna tej kawy zostały poddane obróbce naturalnej, polegającej na suszeniu owoców. To metoda realizowana bez użycia wody, wymagająca dużej uważności.

  • 2
Aleksandra Mirosław ambasadorką marki Coffeedesk

Aleksandra Mirosław ambasadorką marki Coffeedesk

Aleksandra Mirosław ambasadorką marki Coffeedesk

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 stycznia 2025

15 stycznia 2025