Aleksandra Hamkało jako Syrenka w spocie Fundacji Rak’n’Roll na „Dzień na U”
  • 1
  • 20
19.10.2022

Aleksandra Hamkało jako Syrenka w spocie Fundacji Rak’n’Roll na „Dzień na U”

„Dzień na U” to dzień, w którym kobiety i mężczyźni biorą wolne, potwierdzają swoje zdrowie i nie szukają wymówek w postaci braku czasu. Tym, czego w razie potrzeby powinni szukać, jest chwilowe zastępstwo, by móc pójść się przebadać. W tegorocznej odsłonie kampanii pomaga warszawska Syrenka. Pokazano to w promującym akcję spocie. Poza Syrenką odgrywaną przez Aleksandrę Hamkało pojawiają się w nim także m.in. Marta Wierzbicka, Zofia Zborowska, Lara Gessler czy Mery Spolsky.

Tegoroczna odsłona akcji to czwarta edycja kampanii inicjowanej przez Fundację Rak’n’Roll. Zachęca do regularnego potwierdzania zdrowia. Kontekstem, w którym wystartowały wszelkie działania związane z inicjatywą, jest Różowy Październik i Europejski Dzień Zdrowia Piersi. Jednak „Dzień na U” ma być tym dniem według fundacji, w którym robi się coś dla siebie i idzie potwierdzić zdrowie.

Coroczne, profilaktyczne badania to przejaw dbania o siebie. Powinien stać się nawykiem każdej i każdego z nas. Naszym celem jest to, by dla Polek i Polaków było to tak samo naturalne i tak samo weszło im w krew, jak chociażby wykonywane rutyny pielęgnacyjne. Pójście do fryzjera, „na paznokcie”, masaż czy do siłowni. Dążymy do tego, zachęcając do wybrania jednego dnia w roku, w którym potwierdzenie zdrowia jest na pierwszym miejscu. Brak czasu nie stanowi wymówki – to właśnie Dzień na U. Bo ten raz w roku ktoś może Was zastąpić – apeluje Jacek Maciejewski z Fundacji Rak’n’Roll.

Spot z warszawską Syrenką

Syrenka odgrywana przez Aleksandrę Hamkało wciela się w role sprzedawczyni w rybnym, fryzjerki i pogodynki. Umożliwia tym samym Pani Wandzi i Klaudii Kroczek (pogodynce) pójście na USG i potwierdzenie zdrowia piersi. Z kolei Lara Gessler, Iga Krefft, Zosia Ślotała, Jagna Niedzielska, Marta Wierzbicka i Zofia Zborowska mogą dzięki temu bez zmiany planów udać się do salonu fryzjerskiego czy zrobić zakupy w sklepie rybnym, w których chwilowo biznesem zajmuje się Syrenka.

Mimo niemałego zdziwienia Mery Spolsky, Natalii Klimas, Marii Dębskiej i Meli Koteluk, które spacerując po Bulwarach Wiślanych, oczekiwały, że zobaczą Warszawską Syrenkę, ta postanowiła pomóc innym kobietom utrzymać regularność w badaniu piersi.

Wysiłki Fundacji Rak’n’Roll wspierają pracodawcy, którzy, przystępując do Programu Dzień na U, zapewniają wszystkim swoim pracownikom możliwość przeprowadzenia badań w ramach pracy. Robią to np. poprzez przyznanie czasu wolnego, przekazanie pakietu medycznego czy zorganizowanie badań na terenie firmy. Już prawie 30 tys. osób w 32 firmach dostaje czas na potwierdzenie zdrowia od swoich pracodawców.

Avon jest pierwszą firmą w Polsce, która wprowadziła Dzień na U dla wszystkich swoich pracowników zarówno w biurze w Warszawie, jak i w fabryce oraz centrum dystrybucyjnym w Garwolinie. Dodatkowy, w pełni płatny dzień w roku na profilaktykę to również nieodłączny element pracy w Fundacji Rak’n’Roll oraz agencji DDB Warszawa. To one od 2019 r. tworzą kampanię „Dzień na U”. Od tego do partnerów kampanii dołączyło Nationale-Nederlanden.

Wśród firm z „Dniem na U” znajdują się:

  • Alior Bank,
  • Aurero,
  • Baltic Control,
  • Bee Talents,
  • Big Picture,
  • Broadway Beauty,
  • Bridgestone,
  • DHL Express Poland,
  • Digitalx, Gizmi,
  • Grupa ANG SA,
  • Grupa NaTemat,
  • HSS Work,
  • Ilabo,
  • Infemini Medi Home,
  • Leonardo Hotels,
  • Miya Cosmetics,
  • Newonce,
  • PHD Media Direction,
  • Reckitt,
  • RRG Warszawa,
  • Setapp,
  • Six Global Services,
  • SolveQ,
  • „Społem” Tarnowska Spółdzielnia Spożywców, T
  • ravelist,
  • Urząd m.st. Warszawy,
  • Varico.

Za tegoroczną strategię oraz koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa. Media zaplanował dom mediowy PHD Media Direction. Spot wyprodukowała Papaya Films, postprodukcją zajęło się studio Rio De Post, a dźwiękiem – Głośno. Muzyka, którą można usłyszeć w spocie, to podkład utworu autorstwa Mery Spolsky – jednej z ambasadorek akcji, która wystąpiła też w wideo. Działania PR prowadzi agencja Big Picture. Wszystkie podmioty zaangażowały się w kampanię pro publico bono.

Inicjatorem kampanii jest Fundacja Rak’n’Roll, którą po raz kolejny wsparła marka Avon oraz Prezydent m.st. Warszawy. Do grona partnerów dołączyło także Nationale-Nederlanden.

  • 20
„Dzień na U” z Syrenką – fundacja Rak'n'Roll

„Dzień na U” z Syrenką

„Dzień na U” z Syrenką – fundacja Rak'n'Roll
„Dzień na U” z Syrenką – fundacja Rak'n'Roll
„Dzień na U” z Syrenką – fundacja Rak'n'Roll
„Dzień na U” z Syrenką – fundacja Rak'n'Roll
„Dzień na U” z Syrenką – fundacja Rak'n'Roll
„Dzień na U” z Syrenką – fundacja Rak'n'Roll
„Dzień na U” z Syrenką – fundacja Rak'n'Roll
„Dzień na U” z Syrenką – fundacja Rak'n'Roll
„Dzień na U” z Syrenką – fundacja Rak'n'Roll
„Dzień na U” z Syrenką – fundacja Rak'n'Roll
„Dzień na U” z Syrenką – fundacja Rak'n'Roll
„Dzień na U” z Syrenką – fundacja Rak'n'Roll
„Dzień na U” z Syrenką – fundacja Rak'n'Roll
„Dzień na U” z Syrenką – fundacja Rak'n'Roll
„Dzień na U” z Syrenką – fundacja Rak'n'Roll
„Dzień na U” z Syrenką – fundacja Rak'n'Roll
„Dzień na U” z Syrenką – fundacja Rak'n'Roll
„Dzień na U” z Syrenką – fundacja Rak'n'Roll
„Dzień na U” z Syrenką – fundacja Rak'n'Roll

18 października 2022