Ale Motyw!
  • 0
  • 1
17.10.2006

Ale Motyw!

Według raportu pozarządowego ośrodka badawczego European Citizen Action Service (ECAS) do pracy za granicą wyjechało już ponad milion Polaków. To stanowi 3% wszystkich Polaków, a 5% młodych ludzi w wieku produkcyjnym. Sondaże wykazują, że co druga osoba w Polsce w wieku 18-24 lat myśli o wyjeździe za granicę w poszukiwaniu pracy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.10.2006

Jaka wizja, czyja skuteczność?

16 października rusza outdoorowa kampania teasingowa Platformy Obywatelskiej w Warszawie. „Wizja i skuteczność?” – hasło wyborcze warszawskiego PiS i Kazimierza Marcinkiewicza uzupełnione o znak zapytania znajdzie się na plakatach PO. Obok sloganu warszawiacy będą mogli zobaczyć żółto czerwoną flagę stolicy zawiązaną w mocny węzeł. Chcemy w ten sposób skłonić mieszkańców stolicy, aby zanim pójdą głosować zadali sobie pytanie - Jaka wizja i czyja skuteczność? – powiedział Jacek Kozłowski, szef sztabu wyborczego Platformy Obywatelskiej w Warszawie podczas odsłaniania nowego bilboardu PO.

16 października 2006