Aldi eliminuje plastik – opakowania marek własnych wyłącznie z recyklingu - Marketing przy Kawie
Aldi eliminuje plastik – opakowania marek własnych wyłącznie z recyklingu
  • 0
  • 1
24.07.2020

Aldi eliminuje plastik – opakowania marek własnych wyłącznie z recyklingu

Sieć sklepów Aldi zapowiada, że do końca 2020 r. wszystkie rodzaje opakowań dla produktów marek własnych będą wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu lub certyfikowanych źródeł. Z kolei do końca 2025 r. wszystkie opakowania artykułów marek własnych będą nadawać się do recyklingu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55468 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

24 lipca 2020

23 lipca 2020

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
23.07.2020

„Dekalog walki z dezinformacją” – drugi etap kampanii „Rzeczpospolitej”

„Rzeczpospolita” tworzy „Dekalog walki z dezinformacją”. W ramach drugiej odsłony kampanii „Odporni na dezinformację” opracowano 10 reguł ułatwiających rozpoznanie fałszywych, zmanipulowanych treści. Od najbliższego czwartku w „Rzeczpospolitej” i na RP.pl będą się ukazywać wywiady rozwijające każdy z punktów dekalogu. Wśród rozmówców znaleźli się m.in. Jakub Bierzyński, prof. Jerzy Bralczyk, Dorota Gawryluk i Edwin Bendyk.