Aktywność fanów na Facebooku w ostatnim miesiącu – raport Interactive Research Center i FaceAddicted
  • 0
  • 3
14.12.2010

Aktywność fanów na Facebooku w ostatnim miesiącu – raport Interactive Research Center i FaceAddicted

Przebieg kryzysu w społeczności mBanku oraz PZU, efektywność firm w angażowaniu fanów oraz dynamika aktywności internautów – to najważniejsze obszary, z którymi można zapoznać się w analizie mediów społecznościowych, przygotowanej przez firmę badawczą Interactive Research Center oraz agencję FaceAddicted.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54808 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Michał

13 lat temu

Kryzys mBanku i PZU znacznie różnią się od siebie

Kryzys mBanku i PZU bardzo różnią się od siebie. Powiedziałbym, że mBank gorzej ''zniósł'' kryzys i gorzej sobie z nim radził m.in. poprzez nieumiejętne odpowiadanie Internautom na zarzuty. PZU miało swoje wzloty i upadki ale ostatnie dni pokazały że będzie coraz lepiej. Obydwie sytuacji analizowałem w postaci case study http://www.casebycase.pl/?p=305

14 grudnia 2010