Akademia Filmowa zablokowała emisję reklamy zestawów poporodowych
  • 1
  • 1
10.02.2020

Akademia Filmowa zablokowała emisję reklamy zestawów poporodowych

Akademia Filmowa odmówiła emisji podczas oscarowej gali reklamy marki Frida Mom. Spot w naturalistyczny sposób przedstawiał fizjologiczne dolegliwości kobiety po porodzie.

Reklama ukazuje kobietę, która wstaje z łóżka zbudzona płaczem nowo narodzonego dziecka. Obolała udaje się do łazienki. Tam zmaga się ze zmianą poporodowej bielizny.

Zarówno American Broadcasting Company, jak i Akademia Filmowa uznały przedstawione w spocie sceny za zbyt obrazowe, aby można je było nadawać podczas gali wręczenia Oscarów.

Reklama nie pokazuje scen o charakterze seksualnym, agresywnym ani politycznym. Kwalifikuje się jednak do ogólnego zakazu Akademii, dotyczącego reklam zbyt dosadnych. Spot skupia się bowiem na „kobiecej higienie i pomocy w leczeniu hemoroidów”. Ponadto można w nim zobaczyć częściową nagość.

Z decyzją nie zgadza się Frida Mom. Jest to marka zestawów poporodowych, w skład których wchodzą m.in. specjalne majtki, podkłady i podpaski oraz preparaty do higieny dla młodych mam.

To tylko młoda mama. Po raz pierwszy w domu z dzieckiem i swoim odmienionym ciałem. Taka reklama została odrzucona. A później zastanawiamy się, dlaczego młode mamy nie czują się gotowe [na realia życia] – podkreśla marka.

Źródło: www.thedrum.com

  • 1
Akademia Filmowa uznała tę reklamę za zbyt dosadną

Akademia Filmowa uznała tę reklamę za zbyt dosadną

10 lutego 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.02.2020

Czy e-sklepy chronią odbiorców? „Raport bezpieczeństwa e-mail 2020”

Firma EmailLabs przygotowała „Raport bezpieczeństwa e-mail 2020”. Publikacja objęła ponad 7 tys. najpopularniejszych stron WWW w Polsce w kategoriach: e-commerce, fintech, systemy rezerwacyjne oraz firmy kurierskie. To od nich przeciętny Kowalski otrzymuje najwięcej e-maili – transakcyjnych, potwierdzeń zamówień, marketingowych, jak i newsletterów oraz wiadomości dotyczących promocji.