Airwaves pokazuje ekstremalne doznania podczas żucia gumy- Marketing przy Kawie
Airwaves odświeża pozycjonowanie i pokazuje ekstremalne doznania podczas żucia gumy
  • 3
  • 1
14.04.2025

Airwaves odświeża pozycjonowanie i pokazuje ekstremalne doznania podczas żucia gumy

Marka gum do żucia Airwaves (Mars) odświeża wygląd i pozycjonowanie. Kampania przekształciła organiczny szum internetowy w podstawę kreatywnych, wizualnych metafor pokazujących doświadczenie produktu.

Kampania „Daj się ponieść z Airwaves” („Ride The Airwaves”) zaprasza konsumentów na intensywną „przejażdżkę do odświeżenia”. Marka zapewnia, że guma Airwaves zapewnia silne mentolowe uderzenie. Przez lata inspirowało to konsumentów do tworzenia niezliczonych komentarzy i recenzji online. Przykłady:

  • „Żucie @Airwaves to jak wzięcie najgłębszego oddechu ever”,
  • „Żucie @Airwaves to jak odkrycie uśpionych supermocy”.

Kampania uchwyciła wyjątkowe doświadczenie, czerpiąc inspirację bezpośrednio od konsumentów. Lojalnym fanom marki umożliwiono z kolei współtworzenie jej wizerunku.

Kampania obejmuje serię spotów. Poprzez surrealistyczne metafory prezentują one wizualne doświadczenie produktu. Reklamy są emitowane w TV, OLV i mediach społecznościowych (TikTok, Meta, Reddit). Kampania obejmuje również formaty DOOH oraz działania PR.

Autorem kampanii jest agencja T&P. Pracowała we współpracy z EssenceMediacom, Weber Shandwick i Born Social.

Całość działań marketingowych potrwa do października.

Kampania reklamowa Airwaves pokazuje ekstremalne doznania podczas żucia gumy

Kampania reklamowa Airwaves pokazuje ekstremalne doznania podczas żucia gumy

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 kwietnia 2025

  • 1
  • 1
  • 0
14.04.2025

Ograniczenie reklamy żywności wysokoprzetworzonej może uderzyć w świąteczne kampanie – ostrzega prezes Marks & Spencer

Ograniczenia reklamy produktów wysokoprzetworzonych w Wielkiej Brytanii, które zaczną obowiązywać od jesieni br., mogą oznaczać koniec tradycyjnych reklam przed Bożym Narodzeniem – ostrzegł prezes sieci handlowej Marks & Spencer, Archie Norman. W reklamach tych dominują bowiem produkty takie jak pudding świąteczny, ciasteczka z bakaliami czy kiełbaski – wszystkie uznawane za junk food.

13 kwietnia 2025