- 3
- 1
Airwaves odświeża pozycjonowanie i pokazuje ekstremalne doznania podczas żucia gumy
Marka gum do żucia Airwaves (Mars) odświeża wygląd i pozycjonowanie. Kampania przekształciła organiczny szum internetowy w podstawę kreatywnych, wizualnych metafor pokazujących doświadczenie produktu.
Kampania „Daj się ponieść z Airwaves” („Ride The Airwaves”) zaprasza konsumentów na intensywną „przejażdżkę do odświeżenia”. Marka zapewnia, że guma Airwaves zapewnia silne mentolowe uderzenie. Przez lata inspirowało to konsumentów do tworzenia niezliczonych komentarzy i recenzji online. Przykłady:
- „Żucie @Airwaves to jak wzięcie najgłębszego oddechu ever”,
- „Żucie @Airwaves to jak odkrycie uśpionych supermocy”.
Kampania uchwyciła wyjątkowe doświadczenie, czerpiąc inspirację bezpośrednio od konsumentów. Lojalnym fanom marki umożliwiono z kolei współtworzenie jej wizerunku.
Kampania obejmuje serię spotów. Poprzez surrealistyczne metafory prezentują one wizualne doświadczenie produktu. Reklamy są emitowane w TV, OLV i mediach społecznościowych (TikTok, Meta, Reddit). Kampania obejmuje również formaty DOOH oraz działania PR.
Autorem kampanii jest agencja T&P. Pracowała we współpracy z EssenceMediacom, Weber Shandwick i Born Social.
Całość działań marketingowych potrwa do października.

Kampania reklamowa Airwaves pokazuje ekstremalne doznania podczas żucia gumy