Airbnb przeznaczy 5,6 mln dol. na projekty turystyczne w Europie
  • 0
  • 1
19.06.2017

Airbnb przeznaczy 5,6 mln dol. na projekty turystyczne w Europie

15 czerwca serwis Airbnb ogłosił wprowadzenie w Europie „Community Tourism Programme”. Firma przeznaczy 5,6 mln dol. na projekty promujące najlepsze lokalne zwyczaje, tradycje i miejsca, które czynią wspólnotę europejską wyjątkową.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 czerwca 2017

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
19.06.2017

Aflofarm niekwestionowanym liderem wydatków na reklamę w branży farmaceutycznej. Analiza Codemedia

W pierwszym kwartale 2017 r. branża farmaceutyczna przeznaczyła na promocję ponad 311 mln zł, czyli o 10% więcej niż rok temu. Prawie 93 mln zł zainwestował Aflofarm. To 30% wydatków całej kategorii i tyle, ile wyniósł skumulowany budżet kolejnych siedmiu firm w zestawieniu top reklamodawców. Za nim uplasowały się USP Zdrowie i Polpharma Zakłady Farmaceutyczne.