Ahold Polska uruchomił nową stronę internetową - Marketing przy Kawie
Ahold Polska uruchomił nową stronę internetową
  • 0
  • 1
19.06.2006

Ahold Polska uruchomił nową stronę internetową

Ahold Polska uruchomił swoją nową stronę internetową. Każdy internauta, który zajrzy na www.ahold.pl może zapoznać się z zupełnie odmienioną wizytówką firmy. Serwis jest atrakcyjniejszy zarówno pod względem szaty graficznej, jak i zawartości. Wszystkie spółki Aholda w Europie Środkowej (Ahold Polska, Ahold Czech Republic oraz Ahold Retail Slovakia) mają teraz jednolity design oraz podobne funkcje.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55729 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
16.06.2006

Rusza druga odsłona kampanii LECH Lite

W poniedziałek, 19 czerwca rusza druga odsłona kampanii reklamowej nowego piwa LECH Lite. Butelka ze srebrno-zieloną etykietą będzie bohaterem spotów reklamowych oraz layoutów prasowych i internetowych. LECH Lite szczególnie intensywnie będzie obecny w sieci. Główne strony portali gazeta.pl, polki.pl oraz o2.pl zmienią kolor na srebrny - charakterystyczny dla piwa lite. Z kolei w onet.pl i wp.pl zobaczymy unoszącą się lekko butelkę nowego piwa.