Ahmad Tea London w kampanii uczy herbacianego savoir vivre’u (wideo)
  • 1
  • 1
16.11.2016

Ahmad Tea London w kampanii uczy herbacianego savoir vivre’u (wideo)

Prawdziwa dama i prawdziwy dżentelmen – to bohaterowie kampanii „Ahmad Tea London. Z zasady czysto brytyjska”, która promuje herbatę firmy Levant Foods. Aktywności rozpoczęły się 11 listopada i są prowadzone głównie w kinie oraz Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54855 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 listopada 2016

15 listopada 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.11.2016

Do 2040 r. majątek netto Polaków powiększy się do 18 bln zł – prognoza PI Research i BZ WBK

W ciągu kilkunastu kolejnych lat polskie społeczeństwo czeka rewolucja majątkowa – wynika z raportu „Prognoza majątku – jak demografia zmieni aktywa Polaków”, przygotowanego przez PI Research na zlecenie BZ WBK. Do 2040 r. wartość netto aktywów Polaków zwiększy się o 70 proc., osiągając poziom 18 bln zł. Średnia wartość brutto majątku rodziny wzrośnie z 500 do 861 tys. zł.