Agora zachęca do udziału w wyborach. 100 tys. zł na reklamę w „Gazecie Wyborczej” dla miasta o najwyższej frekwencji
  • 0
  • 6
26.06.2020

Agora zachęca do udziału w wyborach. 100 tys. zł na reklamę w „Gazecie Wyborczej” dla miasta o najwyższej frekwencji

„Gazeta Wyborcza” w specjalnej akcji zachęca wszystkich do głosowania w wyborach 28 czerwca. W konkursie Wyborcza Stolica Polski redakcja nagrodzi miejscowość, w której odnotowana zostanie najwyższa frekwencja. Samorząd otrzyma 100 tys. zł na kampanię reklamową miasta na łamach „Gazety Wyborczej”, a mieszkańcy – 10 tys. prenumerat cyfrowych dziennika.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 czerwca 2020

25 czerwca 2020

  • 0
  • 7
  • 0
  • 0
  • 0
25.06.2020

Plakaty Jana Kallwejta w akcji charytatywnej Wedla, Empiku i Omenaa Foundation

25 czerwca rusza charytatywny projekt „#Każdy plakat pomaga”. Na stronie WWW Empiku można kupić limitowane plakaty zaprojektowane przez Jana Kallwejta, cenionego polskiego ilustratora. Dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na rzecz Omenaa Foundation. Pieniądze posłużą na zakup komputerów do polskich domów dziecka. Akcja powstała z inicjatywy E. Wedel we współpracy z Fundacją Omeny Mensah oraz marką Empik.