Agora zachęca do udziału w wyborach. 100 tys. zł na reklamę w „Gazecie Wyborczej” dla miasta o najwyższej frekwencji
  • 0
  • 6
26.06.2020

Agora zachęca do udziału w wyborach. 100 tys. zł na reklamę w „Gazecie Wyborczej” dla miasta o najwyższej frekwencji

„Gazeta Wyborcza” w specjalnej akcji zachęca wszystkich do głosowania w wyborach 28 czerwca. W konkursie Wyborcza Stolica Polski redakcja nagrodzi miejscowość, w której odnotowana zostanie najwyższa frekwencja. Samorząd otrzyma 100 tys. zł na kampanię reklamową miasta na łamach „Gazety Wyborczej”, a mieszkańcy – 10 tys. prenumerat cyfrowych dziennika.

O akcji można przeczytać w piątek, 26 czerwca we wszystkich tygodnikach lokalnych „GW”, które dodatkowo zaprezentują ją na swoich okładkach.

W wyborach parlamentarnych w 2019 r. wśród polskich miast (na prawach powiatu) rekord frekwencji należał do Warszawy, gdzie do urn poszło 77 proc. obywateli. Jak będzie tym razem, w wyborach prezydenckich? Czy stolica obroni tytuł, czy może dogoni ją np. Sopot, gdzie ostatnio zagłosowało 74 proc. mieszkańców? A może numerem jeden zostanie zupełnie inne miasto?

„W niedzielę idź i głosuj. Zmobilizuj bliskich, znajomych, sąsiadów i powalcz, by w wyborach prezydenckich twoje miasto pobiło rekord frekwencji” – w ten sposób redakcja namawia do udziału w wyborach.

„Gazeta Wyborcza” przyzna tytuł Wyborczej Stolicy Polski temu miastu, w którym frekwencja w najbliższą niedzielę okaże się najwyższa. W rankingu uwzględnionych zostanie 380 miast, które są siedzibami powiatów. Jeśli wybory nie rozstrzygną się w głosowaniu 28 czerwca, redakcja weźmie pod uwagę wynik frekwencyjny z obu tur głosowania. Miasto, w którym frekwencja będzie najwyższa, zostanie uznane za Wyborczą Stolicę Polski.

Zwycięski samorząd otrzyma wakacyjną kampanię promocyjną na łamach „GW” wartą 100 tys. zł. Będzie ją można wykorzystać np. do zaprezentowania ciekawych i wartych odwiedzenia atrakcji turystycznych. Mieszkańcy będą zaś mogli skorzystać z 10 tys. subskrypcji treści Wyborcza.pl – prenumerat premium na 3 miesiące.

Akcję wspiera autopromocja na łamach „Gazety Wyborczej” i w serwisie Wyborcza.pl, a także na profilach dziennika w mediach społecznościowych i profilach wydań lokalnych.

  • 6
Agora zachęca do udziału w wyborach

Agora zachęca do udziału w wyborach

Agora zachęca do udziału w wyborach
Agora zachęca do udziału w wyborach
Agora zachęca do udziału w wyborach
Agora zachęca do udziału w wyborach
Agora zachęca do udziału w wyborach

26 czerwca 2020

25 czerwca 2020

  • 0
  • 7
  • 0
  • 0
  • 0
25.06.2020

Plakaty Jana Kallwejta w akcji charytatywnej Wedla, Empiku i Omenaa Foundation

25 czerwca rusza charytatywny projekt „#Każdy plakat pomaga”. Na stronie WWW Empiku można kupić limitowane plakaty zaprojektowane przez Jana Kallwejta, cenionego polskiego ilustratora. Dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na rzecz Omenaa Foundation. Pieniądze posłużą na zakup komputerów do polskich domów dziecka. Akcja powstała z inicjatywy E. Wedel we współpracy z Fundacją Omeny Mensah oraz marką Empik.