Agora po IV kwartale 2011 r. Marketing w 2012 r. raczej bez zmian
  • 0
  • 1
27.02.2012

Agora po IV kwartale 2011 r. Marketing w 2012 r. raczej bez zmian

Grupa Agora przedstawiła swe wyniki finansowe za IV kwartał 2011 r. Według szacunków Grupy wydatki na całym rynku reklamy wyniosły około 7,8 mld zł (wzrost o ponad 1,5%). Przychody Grupy wzrosły o 10,6% do 1 234,6 mln zł. Sprzedaż reklam wyniosła 256,1 mln zł (spadek o 16,3%), sprzedaż wydawnictw zaś 8,4 mln.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 lutego 2012