Agora po 2 kwartale 2011: intensywność działań marketingowych do końca roku raczej niezmienna
  • 0
  • 2
12.08.2011

Agora po 2 kwartale 2011: intensywność działań marketingowych do końca roku raczej niezmienna

Grupa Agora przedstawiła swe wyniki finansowe za drugi kwartał 2011 roku. Według szacunków Grupy wydatki na całym rynku reklamy wyniosły około 3,9 mld zł (wzrost o ponad 4,5%). Przychody Grupy wzrosły o 16,2% do 615,1 mln zł. Sprzedaż reklam wyniosła 352,1 mln zł (spadek o 0,8%), sprzedaż wydawnictw wyniosła 100,4 mln zł (spadek o 4,3%), sprzedaż biletów do kin wyniosła 69,5 mln zł, a pozostała sprzedaż 93,1 mln zł (wzrost o 34%).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 sierpnia 2011