Agnieszka Maciąg w kampanii społecznej „Po prostu położna” (wideo)
  • 1
  • 0
2.12.2013

Agnieszka Maciąg w kampanii społecznej „Po prostu położna” (wideo)

Fundacja Siostra Ania rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną „Po prostu położna”. Działania skierowane są do kobiet ciężarnych, planujących ciążę oraz młodych mam i informują o możliwości korzystania z bezpłatnych spotkań edukacyjnych z położną. Ambasadorką akcji jest modelka Agnieszka Maciąg.

Głównym celem kampanii jest uświadomienie kobietom, że od 21. tygodnia ciąży raz w tygodniu, a od 32. tygodnia dwa razy w tygodniu mogą korzystać z bezpłatnych spotkań edukacyjnych z położną, podczas których m.in. zapewni im ona emocjonalne wsparcie, przygotuje do porodu, pomoże w opracowaniu planu opieki okołoporodowej oraz rozwieje wątpliwości związane z porodem.

Cel dodatkowy to zapoznanie kobiet z wachlarzem umiejętności, kompetencji i praw, jakie ma położna.

Twarzą kampanii została Agnieszka Maciąg, która w wieku 43 lat urodziła córkę w domu – między innymi dzięki temu, że odpowiednio wcześniej zaczęła się do tego przygotowywać. Jej wizerunek obecny będzie na plakatach i ulotkach oraz w informacyjnym spocie dystrybuowanym od 29 listopada w Internecie.

Ekspertem kampanii jest Ewa Janiuk – położna z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem, zaangażowana w działalność w środowisku położniczym, współautorka książek o tematyce okołociążowej i okołoporodowej, organizatorka i prelegentka wielu konferencji krajowych.

W ramach kampanii prowadzone będą również warsztaty dla kobiet ciężarnych i planujących ciążę. Podczas spotkań uczestniczkom przekazywana będzie wiedza na temat praw i obowiązków ciężarnych oraz możliwości, jakie daje opieka położnej.

Pierwsze warsztaty odbyły się 23 listopada w Opolu. Kolejne będą miały miejsce 7 grudnia w Warszawie, 14 grudnia we Wrocławiu i 18 stycznia 2014 r. w Bydgoszczy. Następne spotkania zaplanowano w Krakowie, Katowicach, Łodzi, Poznaniu, Gdańsku i ponownie w Warszawie. Można się na nie zapisywać na stronie www.poprostupolozna.pl.

Kampania będzie trwać do maja 2014 r. Kreacje przygotowała fundacja Siostra Ania wraz z portalem Siostra Ania i NZOZ Zdrowa Rodzina.

  • 1

2 grudnia 2013

Reklama

29 listopada 2013

Reklama