Agencje reklamowe wprowadzają regeneracyjne drzemki dla pracowników
  • 0
  • 1
15.05.2019

Agencje reklamowe wprowadzają regeneracyjne drzemki dla pracowników

Brytyjskie oddziały agencji Wunderman Thompson i JWT London wprowadziły dla swoich pracowników drzemki w pracy. Kilkunastominutowy odpoczynek ma pomóc w rozładowaniu stresu i regeneracji.

Zatrudnieni w Wunderman Thompson będą mogli skorzystać nie tylko z drzemki, ale i innych relaksujących czynności. To m.in. joga przy biurku czy spacer.

Stres jest wrogiem kreatywności. Chcemy dać naszym pracownikom praktyczne strategie minimalizowania go w codziennym życiu, by mogli tworzyć świetne prace i czerpać z tego radość – mówi Pip Hulbert, CEO Wunderman Thompson UK.

Podobnego zdania są przedstawiciele JWT London. Tamtejsi pracownicy również mogą zdrzemnąć się w pracy i skorzystać z zajęć z zakresu relaksacji.

Źródło: www.moreaboutadvertising.com

  • 1

Andersen

7 dni temu

Z obrazka wynika, że drzemki są przymusowe, w jednym czasie, jak niegdyś w przedszkolach...
Więc jaki to odpoczynek, gdy masz spać na rozkaz?

Qra

6 dni temu

@Andersen: w sedno!
Ps. Ja nie mam czasu na drzemki. Jak to jest?

15 maja 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
15.05.2019

„Konsumenci, marki i nowa komunikacja” – raport ASAP Care 24

Interakcje z klientami stają się coraz bardziej skoncentrowane na kanałach cyfrowych. Ta zmiana staje się głębsza wraz z rozwojem technologii, przenoszeniem usług z off- do online, a także ze zmianą, jaka zaszła w samych konsumentach. Raport „Konsumenci, marki i nowa komunikacja” przygotowany przez SW Research dla agencji ASAP Care 24 prezentuje wnioski dotyczące preferencji klientów w kontakcie z firmami. Naświetla też najważniejsze trendy i wyzwania stojące przed markami.