OMG Outcomes w PHD i Media Direction OMD- Marketing przy Kawie
Agencje PHD i Media Direction OMD wprowadzają nowy sposób rozliczania kampanii – OMG Outcomes
  • 0
  • 2
6.02.2025

Agencje PHD i Media Direction OMD wprowadzają nowy sposób rozliczania kampanii – OMG Outcomes

Nowy sposób rozliczania kampanii w ramach OMG Outcomes gwarantuje klientom agencji PHD i Media Direction OMD (Omnicom) rozliczenia oparte na modelach „cost per”, takich jak koszt za lead, koszt za jakościową sesję czy koszt za uwagę widza.

Agencje mogą bardziej precyzyjnie dopasować kampanie do celów swoich klientów. OMG Outcomes przejmuje ryzyko inwestycyjne: firmy płacą tylko za efekty, które rzeczywiście wpływają na ich wskaźniki efektywności (KPI).

Taki sposób rozliczenia sprawdza się w różnych typach kampanii. Od tych budujących świadomość marki po bardziej precyzyjne, skoncentrowane na bezpośrednich akcjach. Ustalenie pożądanego rezultatu jest dostosowywane do indywidualnych KPI klienta.

Klienci otrzymują cykliczne raporty prezentujące realizację kluczowych wskaźników efektywności (KPI), co umożliwia śledzenie postępów kampanii.

OMG Outcomes jest stosowany wyłącznie wtedy, gdy:

  • Jego możliwości odpowiadają strategii mediowej i celom klienta, zapewniając integralność całego planu.
  • Jest zgodny z zasadami bezpieczeństwa marki i wymaganiami klienta. W tym z jego preferencjami dotyczącymi partnerów pomiarowych oraz listami wykluczeń.

Ma to gwarantować zgodność z oczekiwaniami i praktykami grupy Omnicom Media.

Projekt prowadzi Robert Niebrzydowski, SEO & performance media director, związany z grupą Omnicom Media Group od niemal piętnastu lat. Dotychczas zarządzał zespołami odpowiedzialnymi za planowanie i zakup kampanii w mediach biddable. Wcześniej realizował kompleksowe strategie digitalowe dla klientów grupy.

  • 2
OMG Outcomes

OMG Outcomes w Omnicom Media Group

OMG Outcomes gwarantuje klientom agencji PHD i Media Direction OMD rozliczenia oparte na modelach „cost per”

Robert Niebrzydowski odpowiedzialny za OMG Outcomes

 

 

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 lutego 2025

5 lutego 2025