0 1 16.07.2009Agencje (nie)potrzebne (AdAge)przegląd prasy TweetM. Brownstein, Free Media Won’t Be End of Paid Agencies, AdAge, 15.07.2009Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54813 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 15.07.2009Benefit Media dla Sekcji Medycyny Estetycznej PTLAgencja Benefit Media Communications rozpoczęła współpracę z Sekcją Medycyny Estetycznej Polskiego Towarzystwa Lekarskiego.
0 1 0 0 0 15.07.2009Trwa letnia kampania Cinema CityLetnia kampania reklamowa przygotowana przez dom mediowy PRO Media House ma za zadanie nagłośnić najnowszy, letni konkurs filmowy organizowany przez sieć kin Cinema City.
0 1 0 0 0 15.07.2009Agencja Hypermedia wygrywa w przetargu Telefonii Dialog SAAgencja komunikacji i marketingu interaktywnego Hypermedia (Isobar Polska) powiększyła swoje portfolio o kolejnego klienta – Telefonię Dialog SA. Konkurs trwał od kwietnia br. i obejmował koncepcję, wizualizacje i rozwiązania technologiczne nowej platformy webowej Dialog.pl.
0 1 0 0 0 15.07.2009Communication Unlimited dla Złotych TarasówRuszyła letnia kampania wyprzedażowa Złotych Tarasów „Na fali wyprzedaży”. Autorem kampanii jest agencja reklamowa Communication Unlimited, która od kwietnia tego roku współpracuje ze Złotymi Tarasami w ramach umowy typu full service.