- 0
- 1
Agencje digital marketingu Tigers i Get Noticed ogłosiły połączenie
Agencje digital marketingu Tigers oraz Get Noticed oficjalnie ogłosiły połączenie, decydując się na działanie pod marką Tigers.
Tym samym w ofercie agencji Tigers można znaleźć pełny zakres usług cyfrowych:
- od strategii, web developmentu i kreacji,
- przez działania content i performance marketingu, skalowanie e-commerce i ekspansję zagraniczną,
- po nowoczesne narzędzia wspierające optymalizację biznesu z wykorzystaniem technologii no-code i AI dzięki przejętej miesiąc wcześniej firmy Automation House.
Fuzja ma być odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy coraz częściej poszukują jednego partnera do realizacji wszystkich działań digital marketingowych.
- Agencja Tigers specjalizowała się dotychczas w strategii, kreacji i komunikacji w mediach społecznościowych.
- Get Noticed zdobyło uznanie dzięki skutecznym kampaniom sprzedażowym i wsparciu firm w ekspansji zagranicznej.
- Automation House, trzeci element układanki, wniósł do organizacji zaawansowane kompetencje w obszarze automatyzacji procesów i wdrożeń AI.
– Rozwiązujemy największy ból rynku – rozproszoną odpowiedzialność. Klienci nie muszą już żonglować agencjami od strategii, kreacji i performance’u. Z własnego doświadczenia wiemy, że często jest to jedna z ich największych bolączek. Teraz otrzymują jednego, dojrzałego partnera, który odpowiada za cały proces i wyniki biznesowe – wyjaśnia Michał Garczyński, obejmujący stanowisko CEO Tigers.
W wyniku połączenia utworzono nową strukturę zarządczą.
Funkcję prezesa spółki objął Michał Garczyński, dotychczasowy CEO Get Noticed
- Karolina Kawska, z doświadczeniem w roli CEO Tigers, pozostaje na stanowisku wiceprezeski i CXO Tigers.
- Franciszek Georgiew, założyciel Tigers, wraz z Barbarą Garczyńską, współzałożycielką Get Noticed tworzą od teraz advisory board, wspierając strategiczny rozwój firmy.

Agencje digital marketingu Tigers i Get Noticed ogłosiły połączenie (od lewej: Franciszek Georgiew, Karolina Kawska, Michał Garczyński, Barbara Garczyńska)
– Ta fuzja to naturalny krok w ewolucji Tigers. Przez 10 lat zbudowaliśmy markę z renomą w świecie digitalu. Teraz, łącząc siły z Get Noticed, poszerzamy ekosystem wzrostu dla naszych klientów. Osobiście skupiam się na rozwoju naszej przewagi technologicznej – narzędzia AIon – pracując z Dubai AI Campus – podkreśla Franciszek Georgiew, założyciel Tigers i twórca narzędzia AIon.
Jednym z kluczowych obszarów działalności połączonej agencji będzie wspieranie polskich marek w ekspansji międzynarodowej
Może to potwierdzić obecność agencji w programie Google IGAP – International Growth Accelator Program. Znalazła się w nim jako jedna z trzech agencji w Polsce. Dodatkowo wykorzystanie technologii no-code i low-code, w połączeniu ze zrozumieniem procesów biznesowych, pozwoli na wdrażanie innowacyjnych rozwiązań.
– Łączymy nasze komplementarne kultury organizacyjne i dwa zespoły o uzupełniających się, mocnych kompetencjach. Tigers wnosi mistrzostwo w strategii, kreacji i contencie, a Get Noticed performance i unikalne know-how w ekspansji zagranicznej. Dzięki temu możemy zaoferować klientom pełny ekosystem wzrostu, który od teraz jeszcze skuteczniej będzie przekładał się na ich wyniki biznesowe – mówi Karolina Kawska, wiceprezeska i CXO Tigers.
Formalne połączenie spółek nastąpi na przełomie roku
Już teraz jednak zespoły działają jako jedna firma. Dla obecnych klientów obu agencji zapewniona jest pełna ciągłość współpracy. Dotychczasowe zespoły projektowe i warunki pozostają bez zmian.
Agencja obsługuje klientów z różnych sektorów, w tym e-commerce, finanse, technologia, FMCG i usługi.
– Połączenie dwóch rentownych i stabilnie działających agencji tworzy organizację o skali i operacyjnej dojrzałości rzadko spotykanej na polskim rynku. Ze 100-osobowym zespołem, sprawdzonymi procesami zarządzania projektami i własnymi narzędziami AI oferujemy klientom szeroki zakres kompetencji. Ale przede wszystkim stabilność i przewidywalność współpracy. Tigers to agencja dysponująca kompletnym zestawem usług przyszłości. To partner gotowy realizować projekty od lokalnych kampanii po kompleksową ekspansję międzynarodową. Zawsze z pełną odpowiedzialnością za wynik biznesowy – mówi Barbara Garczyńska, współwłaścicielka Tigers.
Kampania „GetNoticed with Tigers”
Fuzja będzie promowana poprzez kampanię digitalową pod nazwą „Get Noticed with Tigers”, która potrwa do końca roku. Oprócz symbolu połączenia agencja zdecydowała się na hasło w języku angielskim. Chce podkreślić kompetencje w ekspansji zagranicznej oraz złożyć obietnicę przewagi konkurencyjnej dla klientów. W ramach kampanii agencja udostępni także trzy darmowe narzędzia wspierające wzrost biznesu. Flagowym rozwiązaniem będzie zasilony AI Audytor Gotowości do Ekspansji Zagranicznej, zbudowany na autorskiej platformie AIon.
Identyfikacja wizualna kampanii łączy charakterystyczne elementy obu marek. Są to: tygrysie „T” oraz charakterystyczne „oczko” Get Noticed, które razem tworzą wizerunek tygrysa. Turkusowy akcent kolorystyczny Get Noticed został zintegrowany z tradycyjną paletą Tigers, symbolizując nowe kompetencje i świeże spojrzenie.
Kampanię informującą o fuzji obu agencji promuje hasło „Czas na wzrost bez granic”.
