- 0
- 1
Agencje badawcze IQS i Dive Polska łączą siły
Firmy IQS i Dive Polska rozpoczynają współpracę przy projektach badawczych z wykorzystaniem techniki mystery shopping.
Współpraca IQS i Dive Polska pozwala na połączenie badań tajemniczego klienta z:
- pogłębionymi analizami ilościowymi i jakościowymi,
- dostępem do szerokich danych statystycznych.
– Dive Polska jest liderem badań mystery shopping w Polsce, a IQS ekspertem w dziedzinie badań rynkowych. Ich partnerstwo to doskonała okazja do wspólnego rozwoju na rynku polskim. Łącząc naszą wiedzę, możemy uprościć procesy badawcze. Poprzez dostarczanie pogłębionych informacji wraz z rekomendacjami, które można wykorzystać w praktyce, możemy z kolei oszczędzić czas klientów. Nasza współpraca poprawi także obsługę klienta i wesprze rozwój. Widzimy potencjał do rozszerzenia naszej kooperacji na inne rynki – skandynawskie i bałtyckie, gdzie mamy lokalne biura – powiedział Kaspar Jänes, prezes zarządu Dive.
- 1