IQS i Dive Polska łączą siły - Marketing przy Kawie
Agencje badawcze IQS i Dive Polska łączą siły
  • 0
  • 1
15.01.2025

Agencje badawcze IQS i Dive Polska łączą siły

Firmy IQS i Dive Polska rozpoczynają współpracę przy projektach badawczych z wykorzystaniem techniki mystery shopping.

Współpraca IQS i Dive Polska pozwala na połączenie badań tajemniczego klienta z:

  • pogłębionymi analizami ilościowymi i jakościowymi,
  • dostępem do szerokich danych statystycznych.

– Dive Polska jest liderem badań mystery shopping w Polsce, a IQS ekspertem w dziedzinie badań rynkowych. Ich partnerstwo to doskonała okazja do wspólnego rozwoju na rynku polskim. Łącząc naszą wiedzę, możemy uprościć procesy badawcze. Poprzez dostarczanie pogłębionych informacji wraz z rekomendacjami, które można wykorzystać w praktyce, możemy z kolei oszczędzić czas klientów. Nasza współpraca poprawi także obsługę klienta i wesprze rozwój. Widzimy potencjał do rozszerzenia naszej kooperacji na inne rynki – skandynawskie i bałtyckie, gdzie mamy lokalne biura – powiedział Kaspar Jänes, prezes zarządu Dive.

  • 1
IQS i Dive Polska rozpoczynają współpracę

IQS i Dive Polska rozpoczynają współpracę

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

15 stycznia 2025

14 stycznia 2025