Agencja Wunder na święta „zablokowała” reklamy na outdoorze i w prasie
  • 1
  • 4
18.12.2019

Agencja Wunder na święta „zablokowała” reklamy na outdoorze i w prasie

Niewielka agencja Wunder z Halifax w Nowej Szkocji przeprowadziła nietypową kampanię świąteczną. W jej ramach przeniosła znane z Internetu rozwiązania blokujące reklamy do realnego życia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

18 grudnia 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.12.2019

Nadawcy telewizyjni powołali Związek Pracodawców Ogólnopolskich Mediów Telewizyjnych „MOC TV”

Przedstawiciele nadawców telewizyjnych podjęli decyzję o powołaniu do życia nowej organizacji. Jej celem jest reprezentowanie interesów wspólnych dla członków związku w zakresie badania konsumpcji mediów, w szczególności mediów telewizyjnych. Prace nad uruchomieniem związku trwały kilkanaście miesięcy. Jednym z najważniejszych celów będzie wypracowanie nowego standardu badania mediów.