Agencja WhitePress wydała książkę o influencer marketingu
  • 0
  • 4
16.04.2019

Agencja WhitePress wydała książkę o influencer marketingu

9 kwietnia na rynku pojawiła się książka „Influencer marketing od A do Z”. Bazuje na polskich przykładach i wiedzy ekspertów znających nasze realia. Zawiera wyniki badań, case studies, komentarze ekspertów oraz listę prawie 200 influencerów.

Książka „Influencer marketing od A do Z” to:

  • 4 rozdziały praktycznych wskazówek,
  • 36 komentarzy ekspertów,
  • 11 case studies polskich kampanii,
  • zestawienie prawie 200 influencerów z 22 kategorii tematycznych, przygotowane we współpracy z IMM i Newspointem.

Lista zawiera tagi charakteryzujące poszczególnych twórców, wskaźnik zaangażowania, współczynnik popularności, liczbę wzmianek w mediach i ekwiwalent reklamowy.

W książce znajduje się również obszerny raport „Influencer marketing – efektywność i trendy 2019”. Powstał on po badaniu przeprowadzonym wśród 400 marketerów realizujących kampanie influencer marketingowe.

Jeden z rozdziałów został w całości poświęcony realizacji kampanii w różnych branżach, m.in. beauty, FMCG i technologicznej – wraz z przykładami polskich kampanii oraz polecanymi formatami. Autorzy książki we współpracy z firmami Asus, Coffeedesk, Play, Citi Handlowy, NA-KD, Arkana, Cyfrowa Foto, Brand24, NotiOne, Allnutrition, ING i Patronite zebrali twarde dane – ROI, zasięgi i opisy realizacji.

Do książki dołączone są także dodatkowe bonusy: wzory umów, raportu, briefu i przykładowej strategii. Autorzy zaprosili do współpracy 36 ekspertów – marketerów, influencerów i organizatorów eventów, którzy podzielili się swoimi komentarzami i wskazówkami.

– W 2018 r. influencer marketing był jednym z najgorętszych trendów w branży. Wiele polskich firm zatrudniło influencer marketing managerów, organizowano konferencje poświęcone temu tematowi, a my w WhitePress każdego dnia otrzymywaliśmy kilka zapytań ofertowych. Setki przeprowadzonych kampanii, ponad 50 szkoleń i prelekcji z influencer marketingu oraz relacje z ponad 3000 influencerów zmotywowały nas do zebrania na papierze praktycznych wskazówek, opisów polecanych narzędzi i przykładów najciekawszych współprac. Jeśli czekałeś na kompendium wiedzy o współpracy z influencerami, szukasz polskich case studies i badań dotyczących naszego rynku, a do tego lubisz zapach druku, ta książka jest dla ciebie – mówi Patrycja Górecka-Butora, koordynatorka projektu i współautorka książki.

„Influencer marketing od A do Z” to przede wszystkim praktyczny podręcznik. Można w nim znaleźć odpowiedzi na pytania:

  • „Jak przygotować skuteczną strategię?”,
  • „Ile kosztuje influencer marketing?”,
  • „Czy warto zatrudnić agencję, czy lepiej działać in-house?”,
  • „Co powinno znaleźć się w umowie z influencerem?”,
  • „Jak analizować efekty kampanii?” i wiele, wiele innych.

Książka jest dostępna w sprzedaży na www.whitepress.pl/ksiazka-influencer-marketing

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym książki. Dla naszych czytelników wydawca przyznał 10% rabatu przy zakupie do 30 kwietnia – wystarczy wpisać kod MPK10.

  • 4

Małgorzata I.

4 tygodnie temu

Informacja otrzymana przy próbie zamówienia: "Podany kod rabatowy jest błędny"

16 kwietnia 2019

  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 1
16.04.2019

„Podziel się posiłkiem z bezdomnymi” – kampania wielkanocnej akcji zbiórki żywności

16 kwietnia ruszyła ogólnopolska kampania promująca wielkanocną edycję akcji charytatywnej „Podziel się posiłkiem z bezdomnymi”. Osią kampanii jest spot, w którym wystąpili przedstawiciele świata kultury, sportu, mediów oraz twórcy internetowi. Są wśród nich: Rafał Masny, Beata Sadowska, Natalia Sosin-Krosnowska, Julia Kamińska, Modny Tata, Urszula Dębska, Żabson, Piotr Kędzierski, Maja Bohosiewicz, Gabi Drzewiecka, Bartosz Kurek oraz Grzegorz Daukszewicz.