Agencja Strategiczna Tomorrow rozwija skrzydła
  • 0
  • 1
28.03.2006

Agencja Strategiczna Tomorrow rozwija skrzydła

Direct Fly powierzyło kompleksowe stworzenie marki i jej strategii agencji Tomorrrow. Pierwszym etapem kampanii launchowej były konferencje prasowe w 6 polskich miastach: Krakowie, Wrocławiu, Łodzi, Bydgoszczy, Gdańsku i Warszawie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.03.2006

Wielkanoc z Prymatem

Prymat, wiodący producent przypraw w Polsce, przygotował dla swoich konsumentów książeczkę z dwunastoma przepisami na popularne potrawy wielkanocne. W ramach animacji przy półce sklepowej, książeczki z przepisami Prymatu rozdawane będą w hipermarketach i większych supermarketach na terenie całej Polsce. Wspólnie z Prymatem konsumenci będą mieli okazję spróbować swoich sił przy przygotowaniu popularnych potraw wielkanocnych, a wśród nich, między innymi, zupy chrzanowej, jajek faszerowanych łososiem czy pstrąga w galarecie.

27 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.03.2006

Pierwsze urodziny City Young

Clear Channel Poland jako pierwsza firma reklamy zewnętrznej wprowadziła na polski rynek sieć dedykowaną - City Young, skierowaną do młodzieży. Sieć zapewnia skuteczne i bezpośrednie dotarcie do konsumentów w wieku 15 – 24 lata. Składa się z 550 powierzchni citylightów Clear Channel Poland w 8 głównych aglomeracjach miejskich. Sieć City Young powstała w oparciu o staranną analizę otoczenia wszystkich lokalizacji nośników citylight w największych miastach Polski. Precyzyjnie określono miejsca, które zapewniają kontakt z młodymi ludźmi.