Agencja Soul and Mind Opakowania dla firmy Compar
  • 0
  • 1
7.09.2006

Agencja Soul and Mind Opakowania dla firmy Compar

Agencja Soul and Mind Opakowania wygrała przetarg na zaprojektowanie nowych opakowań dla dietetycznych słodyczy firmy Compar – producenta wyrobów cukierniczych. W ramach wygranego przetargu agencja odświeży wizerunek opakowań produktów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51624 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.09.2006

Nowe logo Grupy Kolastyna S.A.

Wczoraj Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy podjęło uchwałę o zmianie nazwy firmy Laboratorium Kolastyna SA na Grupa Kolastyna SA. Decyzja ta jest związana z planowanym debiutem na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie: to właśnie spółka Grupa Kolastyna SA przeprowadzi ofertę publiczną, najpóźniej do końca II kwartału 2007 roku. Zmianie nazwy przez lidera polskiego rynku kosmetyki słonecznej towarzyszy wprowadzenie nowego logo. Ma ono charakter korporacyjny.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.09.2006

Siemens sponsorem filmu „S@motność w sieci”

Marka Siemens, a dokładniej ta część koncernu, która produkuje sprzęt gospodarstwa domowego, jest sponsorem filmu „S@motność w sieci”, ekranizacji bestsellerowej powieści Janusza L. Wiśniewskiego. Film ten – wysmakowany pod względem wizualnym, poruszający uniwersalne zagadnienia, rozgrywający się w świecie ludzi dojrzałych, nowoczesnych i dobrze sytuowanych – dobrze koresponduje z filozofią marki Siemens. Siemens jest obecny ze specjalnym logotypem prezentującym pralkę, zmywarkę i lodówkę z telewizorem na wszystkich materiałach dotyczących filmu – ulotkach, plakatach i banerach – jak również na oficjalnej stronie filmu www.samotnoscwsieci.wp.pl.