Agencja SocialCube zmienia profil działalności
  • 0
  • 1
30.09.2019

Agencja SocialCube zmienia profil działalności

Działająca na polskim rynku od blisko dwóch lat agencja SocialCube przebudowała ofertę usług marketingowych. Dopasowała ją do potrzeb typowego klienta.

Firma SocialCube mająca swoje korzenie w branży IT kierowała większość usług do firm informatycznych, dostrzegając ich niewielkie zaangażowanie w działania marketingowe. Ofertę agencji dla tych podmiotów stanowiły usługi social sellingowe nawiązujące do employer brandingu. Firma świadczyła też usługi budowania marek osobistych z elementami kreacji wideo i podstawowymi szkoleniami z zakresu obsługi mediów społecznościowych dla biznesu.

Ostatni rok był dla SocialCube czasem wzrostu liczby klientów i obsługiwanych branż. Poza IT firma obsługuje obecnie podmioty z sektorów podróży motywacyjnych, doradztwa personalnego i konsultingu, szkoleń, branży budowlanej czy usług finansowych. W przebudowanym modelu biznesowym wydzielone zostały cztery główne filary i jednostki organizacyjne. Każdy dział jest wspierany przez zasoby współdzielone (copywriterzy, dział graficzny).

Składają się na nie:

  • dział szkoleń,
  • wideomarketing,
  • dział komunikacji SoMe,
  • connect influence grow.

Ten ostatni realizuje autorski program marketingowo-sprzedażowy u klientów agencji.

Jak podkreśla Bartosz Bredy, wiceprezes firmy, nowy pomysł na funkcjonowanie agencji jest wynikiem nie tyle trendów, co rozpoznania potrzeb klientów. Ci często szukają rozwiązań elastycznych i nieszablonowych. Zainteresowane organizacje nie zawsze dysponują wysokimi budżetami reklamowymi. Rozumieją jednak konieczność wykorzystania mediów społecznościowych do budowy przewagi konkurencyjnej.

  • 1

SocialCube zmienia profil działalności

30 września 2019

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
30.09.2019

Impulsywnie i kilka razy w tygodniu – tak Polacy jedzą słodycze. Badanie SW Research

Jesień to niekwestionowany sezon czekoladowych słodkości. Dłuższe wieczory i powrót do codziennych obowiązków sprawiają, że sięganie po słodką przekąskę jest coraz częstsze. Jak pokazują dane agencji Nielsen, w drugiej połowie 2018 r. wartość sprzedaży batonów i wafli wzrosła o odpowiednio 7,9%[1] i 3,5%[2] w stosunku do analogicznego okresu w 2017 r. Widząc zainteresowanie słodyczami, SW Research i ETi zapytały Polaków o zwyczaje związane z ich konsumowaniem.