Agencja SocialCube zmienia profil działalności
  • 0
  • 1
30.09.2019

Agencja SocialCube zmienia profil działalności

Działająca na polskim rynku od blisko dwóch lat agencja SocialCube przebudowała ofertę usług marketingowych. Dopasowała ją do potrzeb typowego klienta.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 września 2019

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
30.09.2019

Impulsywnie i kilka razy w tygodniu – tak Polacy jedzą słodycze. Badanie SW Research

Jesień to niekwestionowany sezon czekoladowych słodkości. Dłuższe wieczory i powrót do codziennych obowiązków sprawiają, że sięganie po słodką przekąskę jest coraz częstsze. Jak pokazują dane agencji Nielsen, w drugiej połowie 2018 r. wartość sprzedaży batonów i wafli wzrosła o odpowiednio 7,9%[1] i 3,5%[2] w stosunku do analogicznego okresu w 2017 r. Widząc zainteresowanie słodyczami, SW Research i ETi zapytały Polaków o zwyczaje związane z ich konsumowaniem.