0 1 10.06.2009Agencja Smolar dla Galerii Kaliszmarketing bezpośredni TweetW Galerii Kalisz do 28 czerwca trwa zorganizowana przez Agencję Smolar loteria promocyjna.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54719 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 10.06.2009Dramat w trzech aktach, czyli sprawa Kataryny w polskich serwisach internetowychSpecjaliści NewsPoint przeprowadzili analizę medialnego szumu wokół blogerki Kataryny. Z raportu wynika, że sprawa miała trzy punkty zwrotne – krytykę ministra Czumy, artykuł „Dziennika” ujawniający tożsamość blogerki i list otwarty redaktora naczelnego „Dziennika” do internautów. Analiza dotyczyła okresu 10 maja – 8 czerwca br. W tym czasie w Internecie pojawiło się łącznie 1358 publikacji na ten temat.
0 1 0 0 0 10.06.2009Reaktywacja kampanii „Dziewczyny lubią fajne końcówki”2BE.PL – firma świadcząca usługi z zakresu rejestracji domen – wznawia kampanię promocyjną „Dziewczyny lubią fajne końcówki”.
0 1 0 0 0 10.06.2009Universal McCann zwycięzcą VIII Konkursu Brokera FMPrezentacja przygotowana przez zespół domu mediowego Universal McCann wygrała tegoroczne VIII Warsztaty Radiowe Broker FM „Turecka robota” organizowane w Turcji. Tym samym Universal McCann zdobył pulę wolnych czasów na antenie rozgłośni Brokera FM.
0 1 0 0 0 10.06.2009Rusza kampania edukacyjna Signal IdunaTowarzystwo ubezpieczeniowe Signal Iduna rozpoczęło kampanię edukacyjną, dedykowaną rodzinom w całej Polsce. Interaktywna platforma edukacyjna po raz pierwszy została zaprezentowana podczas Wielkiej Parady Smoków w Krakowie.