Kot w Butach – nowa agencja reklamowa - Marketing przy Kawie
Agencja reklamowa 4All powołuje do życia nową spółkę Kot w Butach
  • 0
  • 2
28.06.2024

Agencja reklamowa 4All powołuje do życia nową spółkę Kot w Butach

Po dwudziestu czterech latach działalności na polskim rynku 4All stawia na duże zmiany. Agencja reklamowa Kot w Butach powstała w odpowiedzi na rosnące potrzeby i oczekiwania rynku oraz klientów szukających doświadczonych i efektywnych partnerów.

Twarzami agencji Kot w Butach są:

  • Marek Dolewski (dyrektor kreatywny oraz właściciel 4All),
  • Piotr Zawałło (dyrektor kreatywny z wieloletnim doświadczeniem).

To oni powołali do życia nową spółkę, która przejmuje część obowiązków agencji reklamowej 4All.

Nazwa wraz z identyfikacją wizualną powstała ze zderzenia różnych sposobów myślenia wspólników. Obaj deklarują, że podejmą każde wyzwanie, ale chcą jeszcze mocniej wejść w buty klienta. Spojrzenie z różnych perspektyw przynosi ciekawe, często niespodziewane efekty w postaci silnych pomysłów i nieszablonowych, efektywnych rozwiązań.

Mocny, zapadający w pamięć znak graficzny ma symbolizować:

  • umiejętność wnikliwego spojrzenia w potrzeby klienta,
  • nieszablonowe myślenie na pograniczu strategii, kreacji i egzekucji.

Kot w Butach ma wyrażać także silną i niezależną osobowość agencji, która pomaga markom nieść własną opowieść i podążać nowymi ścieżkami.

Agencja ma w portfolio prace dla takich marek jak Beko, Kompania Piwowarska, Froneri Polska, Lactalis, E.Wedel, Wyborow., Bonduelle Polska, Teva, Generali Investments TFI czy Aelia Duty Free. W ostatnich miesiącach zdobyła również nowych klientów, w tym United Beverages z marką Krupnik, BJK Holding, PCK czy Freenet.

  • 2
Kot w Butach

Kot w Butach – nowa spółka agencji reklamowej 4All

 

28 czerwca 2024

27 czerwca 2024