On Board Think Kong obsługuje program Makro w social media - Marketing przy Kawie
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła współpracę z Makro
  • 0
  • 1
3.12.2024

Agencja On Board Think Kong rozpoczęła współpracę z Makro

Agencja On Board Think Kong rozpoczęła obsługę Makro Polska. Współpraca obejmuje prowadzenie profili programu „Szef dla Młodych Talentów” w mediach społecznościowych.

Inicjatywa „Szef dla Młodych Talentów” jest prowadzona we współpracy z Akademią Inspiracji Makro. Wspiera uczniów szkół gastronomicznych, którzy pragną rozwijać umiejętności gotowania. On Board Think Kong zajmie się prowadzeniem profili projektu w mediach społecznościowych. Nowe podejście obejmuje:

  • uporządkowanie procesu komunikacji i odświeżenie języka graficznego,
  • wdrożenie nowych rodzajów treści.

Celem jest zwiększenie zaangażowania społeczności, jak również dotarcie do młodych talentów i osób zainteresowanych rozwojem zawodowym w branży gastronomicznej.

Projekt „Szef dla Młodych Talentów” marka realizuje we współpracy z nauczycielami szkół gastronomicznych. Umożliwia uczniom zdobywanie doświadczenia oraz budowanie relacji z ekspertami branży. Nowa strategia komunikacyjna realizowana przez agencję OBTK ma na celu zwiększenie widoczności programu.

  • 1
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła współpracę z Makro

Agencja On Board Think Kong rozpoczęła współpracę z Makro

 

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 grudnia 2024

  • 2
  • 8
  • 0
2.12.2024

Spot „Wrocław Miasto Przygody” najlepszym filmem promującym miasto na świecie

Film promocyjny „Wrocław Miasto Przygody” zdobył tytuł Najlepszego Filmu Promującego Miasto na Świecie 2024 podczas festiwalu World Tourism Film Awards w Walencji. Wcześniej został nagrodzony 8 razy na międzynarodowych festiwalach filmowych (m.in. w Los Angeles, Cannes, Tortosie czy Louse). Zapewniło mu to najwyższe miejsce w globalnym rankingu CIFFT (International Committee of Tourism Film Festivals).