- 0
- 1
Agencja Linkleaders kolejny raz obroniła budżet mBanku
Agencja Linkleaders wygrała przetarg na obsługę employer brandingową mBanku. To kontynuacja współpracy trwającej od 2019 r.
Nowa umowa miedzy agencją a mBankiem została podpisana na kolejne trzy lata. Linkleaders odpowiadać będzie za:
- działania strategicznie związane z wizerunkiem mBanku jako jednego z czołowych pracodawców w Polsce,
- kampanie rekrutacyjne i wizerunkowe obszarów takich jak IT, contact center, placówki detaliczne czy bankowość korporacyjna,
- komunikację skierowaną do młodych wraz z prowadzeniem profilu EB mBanku na Instagramie oraz jego obsługę contentową i kreatywną.
mBank współpracuje z Linkleaders od 2019 r.
W 2022 r. agencja po raz pierwszy obroniła budżet tego klienta. Projekty realizowane przez agencję dla mBanku były nagradzane m.in. w konkursach:
- Employer Branding Excellence Awards 2024 nagrodą główną za strategię EB,
- Złote Spinacze, gdzie w 2022 agencja i mBank zdobyli złoto za kampanię rekrutacyjną „MIT czy HIT? mBank i cała prawda o pracy IT w bankowości”. Z kolei na gali Złotych Spinaczy w 2024 kampania rekrutacyjno-wizerunkowa „Cała prawda o IT w finansach. mBank oddaje głos specjalistom” zdobyła srebrną statuetkę.
mBank to piąty największy bank w Polsce pod względem wielkości aktywów. Ma 5,7 mln klientów indywidualnych oraz 3,7 mln aktywnych użytkowników aplikacji mobilnej.
- 1