Agencja inplusPR zakończyła Rok Misia
  • 0
  • 1
25.01.2008

Agencja inplusPR zakończyła Rok Misia

Rok Misia, w dużej części przygotowany przez Agencję inplusPR z Wrocławia, dobiegł końca. Projekt realizowano przez cały miniony rok w związku z jubileuszem 50–lecia istnienia na rynku czasopisma dla najmłodszych Miś.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52038 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

25 stycznia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.01.2008

"Dbajmy o rozwój dzieci z Nestlé Aquarel" – drugi klub rodzinny otwarty w Myszyńcu

18 stycznia br. o godzinie 17.00 odbyło się uroczyste otwarcie pierwszego klubu rodzinnego w ramach programu „Dbajmy o rozwój dzieci z Nestlé Aquarel”. Program ten realizowany jest dzięki funduszom ze sprzedaży rodzinnej wody Nestlé Aquarel i w oparciu o doświadczenie Polskiej Fundacji Dzieci i Młodzieży. Celem programu jest umożliwienie dzieciom wszechstronnego rozwoju poprzez wspólną zabawę w specjalnie zaaranżowanych klubach rodzinnych.