Wiejskie Ziemniaczki nadal pod opieką Hand Made- Marketing przy Kawie
Agencja Hand Made dłużej z budżetem marki Wiejskie Ziemniaczki
  • 0
  • 1
26.02.2025

Agencja Hand Made dłużej z budżetem marki Wiejskie Ziemniaczki

Hand Made kontynuuje obsługę social media marki chipsów Wiejskie Ziemniaczki z portfolio firmy Lorenz.

Współpraca z marką Wiejskie Ziemniaczki obejmie:

  • przygotowanie nowych kreacji,
  • promocję i moderację treści,
  • prowadzenie aktywacji konsumenckich,
  • sesje zdjęciowe.

Marki współpracują ze sobą od początku 2024 r., a decyzja o przedłużeniu współpracy została podjęta bez przetargu.

Komunikacja Wiejskich Ziemniaczków odwołuje się do polskości i swojskości.

– Zamiast skupiać się tylko na sielskich wakacjach na wsi, doceniamy codzienne momenty i odnajdujemy w nich radość. Chętnie wykorzystujemy insighty oraz gry słów, a ponieważ zależy nam na autentyczności – tworzymy także autorskie, lifestyle’owe sesje zdjęciowe. To dzięki nim możemy zaprezentować produkty w realnych przestrzeniach i kontekstach – mówi Dominika Janiszewska, senior copywriter w Hand Made.

– Kreatywne treści, świetna komunikacja i szybka reakcja na trendy sprawiły, że przedłużenie współpracy z agencją Hand Made było dla nas oczywiste. Wiemy, że nasze social media są w najlepszych rękach – komentuje Aleksandra Paciorek, starszy kierownik ds. marki, PR i komunikacji korporacyjnej w firmie Lorenz.

  • 1
Hand Made kontynuuje obsługę social media marki Wiejskie Ziemniaczki

Hand Made kontynuuje obsługę social media marki Wiejskie Ziemniaczki

 

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

25 lutego 2025