- 0
- 1
Agencja Hand Made dłużej z budżetem marki Wiejskie Ziemniaczki
Hand Made kontynuuje obsługę social media marki chipsów Wiejskie Ziemniaczki z portfolio firmy Lorenz.
Współpraca z marką Wiejskie Ziemniaczki obejmie:
- przygotowanie nowych kreacji,
- promocję i moderację treści,
- prowadzenie aktywacji konsumenckich,
- sesje zdjęciowe.
Marki współpracują ze sobą od początku 2024 r., a decyzja o przedłużeniu współpracy została podjęta bez przetargu.
Komunikacja Wiejskich Ziemniaczków odwołuje się do polskości i swojskości.
– Zamiast skupiać się tylko na sielskich wakacjach na wsi, doceniamy codzienne momenty i odnajdujemy w nich radość. Chętnie wykorzystujemy insighty oraz gry słów, a ponieważ zależy nam na autentyczności – tworzymy także autorskie, lifestyle’owe sesje zdjęciowe. To dzięki nim możemy zaprezentować produkty w realnych przestrzeniach i kontekstach – mówi Dominika Janiszewska, senior copywriter w Hand Made.
– Kreatywne treści, świetna komunikacja i szybka reakcja na trendy sprawiły, że przedłużenie współpracy z agencją Hand Made było dla nas oczywiste. Wiemy, że nasze social media są w najlepszych rękach – komentuje Aleksandra Paciorek, starszy kierownik ds. marki, PR i komunikacji korporacyjnej w firmie Lorenz.
- 1