Agencja GoodFellows obsłużyła PARP
  • 0
  • 1
7.12.2007

Agencja GoodFellows obsłużyła PARP

30 listopada zakończyła się, trwająca od połowy czerwca 2007 roku, kampania promująca projekty szkoleń PARP skierowane do MŚP, dofinansowywane przez UE.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 grudnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2007

Pin-up Girls i gwiazdy pomagają dzieciom

30 listopada w klubie Bazaar w Warszawie odbyła się już po raz trzeci aukcja charytatywna Kalendarza przygotowanego przez firmę Fujifilm. Ideą, która od początku nam przyświecała jest przybliżanie świata mody i fotografii młodym kobietom, amatorkom z całej Polski. Dzięki Kalendarzowi Fujifilm, każda z nich może przeżyć wielką przygodę i na własne oczy zobaczyć, jak wygląda praca i życie zawodowej modelki – mówi Krzysztof Powolny, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu.