Agencja FCB Warsaw ze srebrnym Lwem w Cannes (wideo)
  • 1
  • 0
19.06.2017

Agencja FCB Warsaw ze srebrnym Lwem w Cannes (wideo)

17 czerwca rozpoczął się 64. Festiwal Kreatywności Cannes Lions. Srebrną statuetkę zdobyła w nim agencja FCB Warsaw.

Projekt zatytułowany „Smart Bell”, przygotowany dla marki Axa Insurance, otrzymał Lwa w kategorii Lions Health – Health and Wellness.

Tytułowy dzwonek dzięki wykorzystaniu technologii RDS ostrzega kierowców poprzez umieszczony w samochodzie głośnik, by zwrócili uwagę na zbliżającego się rowerzystę. Projekt otrzymał też nominacje w kategoriach Lions Innovation oraz Promo and Activation (Guerrilla Marketing & Stunts).

Szansę na nagrody mają też 4 inne agencje z Polski. 2012 Agency za projekt „Godzina jazdy na wózku” dla Akademii Auto Świat zdobyła nominacje w kategoriach Outdoor, PR oraz Promo and Activation.

W kategorii Promo and Activation nominowano także DDB Warsaw za „IWelcome – Live” dla Amnesty International. Grey Poland może zdobyć nagrodę w kategorii PR za projekt „The Biggest Christmas Choir” dla Caritasu, a Walk Poland w kategorii Print and Publishing za „Invisible Book” dla The Capuchin Foundation.

19 czerwca 2017

16 czerwca 2017

Reklama
Reklama