0 1 12.08.2010Agencja Don’t Worry otwiera dział PRfirmy TweetAgencja eventowa Don’t Worry Norberta Kabaczyńskiego uruchomiła dział public relations.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54719 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 11.08.2010Nowe firmy w IAB PolskaZwiązek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska od sierpnia 2010 r. przyjął w swoje szeregi 7 nowych firm.
0 1 0 0 0 10.08.2010Start konkursu kreatywnego Mixx Awards 2010IAB Polska po raz czwarty organizuje konkurs kreatywny na najlepsze kampanie reklamowe zrealizowane w Internecie. Od 9 sierpnia można zgłaszać kampanie, a finał Mixx Awards odbędzie się 3 listopada na uroczystej gali w Teatrze Capitol w Warszawie.
0 1 0 0 0 10.08.2010Kampania agencji Grey dla Lenora w finale Euro Effie 2010Regionalna kampania przygotowana przez Grey Warszawa, promująca płyny do pielęgnacji odzieży Lenor Parfumelle Collection firmy Procter&Gamble, znalazła się na liście finalistów Euro Effie 2010.
1 1 0 0 0 10.08.2010„3 x 500+” – wizerunkowa kampania reklamowa Canal+9 sierpnia rozpoczęła się nowa kampania wizerunkowa Canal+. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku stacji jako tej, która zapewnia widzom najlepszą ofertę sportowo-filmową.