Lonas (litewska marka mebli) pod opieką agencji Carat - Marketing przy Kawie
Agencja Carat wygrywa przetarg litewskiej marki mebli Lonas
  • 0
  • 1
7.10.2025

Agencja Carat wygrywa przetarg litewskiej marki mebli Lonas

Agencja Carat (Dentsu Polska) wygrała przetarg Lonas, litewskiej firmy z branży home & living. Współpraca obejmuje kompleksowe usługi medialne w kanałach cyfrowych.

Carat połączy strategię, planowanie i realizację kampanii. Do tej pory Lonas działał na obszarze Litwy, Łotwy i Estonii, oferując meble i wyposażenie sypialni. Ze wsparciem grupy Dentsu, z którą współpracuje na rynkach bałtyckich, firma chce zaistnieć na polskim rynku, zaczynając od sprzedaży online. W następnym roku planowane jest otwarcie salonów w całej Polsce.

Założona w 1993 r. litewska firma Lonas zajmuje się produkcją:

  • łóżek,
  • materacy,
  • akcesoriów do sypialni.

Rozwój działalności w Polsce to dla nas znaczący krok. Od ponad 30 lat tworzymy produkty, które zapewniają komfort i jakość wykonania w codziennym życiu ludzi. Widzimy, że rynek polski podziela te same wartości – docenianie jakości, trwałości i autentycznego wzornictwa. Wspólnie z agencją Carat zamierzamy przedstawić Lonas polskim klientom w sposób, który odzwierciedla to, kim jesteśmy. Marką opartą na zaufaniu, przemyślanym odpoczynku i ponadczasowym komforcie – mówi Domas Jakutis, dyrektor generalny firmy.

Agencja Carat (Dentsu Polska) wygrała przetarg Lonas, litewskiej firmy z branży home & living

Agencja Carat (Dentsu Polska) wygrała przetarg Lonas, litewskiej firmy z branży home & living

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 października 2025

6 października 2025