- 0
- 1
Agencja Carat wygrywa przetarg litewskiej marki mebli Lonas
Agencja Carat (Dentsu Polska) wygrała przetarg Lonas, litewskiej firmy z branży home & living. Współpraca obejmuje kompleksowe usługi medialne w kanałach cyfrowych.
Carat połączy strategię, planowanie i realizację kampanii. Do tej pory Lonas działał na obszarze Litwy, Łotwy i Estonii, oferując meble i wyposażenie sypialni. Ze wsparciem grupy Dentsu, z którą współpracuje na rynkach bałtyckich, firma chce zaistnieć na polskim rynku, zaczynając od sprzedaży online. W następnym roku planowane jest otwarcie salonów w całej Polsce.
Założona w 1993 r. litewska firma Lonas zajmuje się produkcją:
- łóżek,
- materacy,
- akcesoriów do sypialni.
– Rozwój działalności w Polsce to dla nas znaczący krok. Od ponad 30 lat tworzymy produkty, które zapewniają komfort i jakość wykonania w codziennym życiu ludzi. Widzimy, że rynek polski podziela te same wartości – docenianie jakości, trwałości i autentycznego wzornictwa. Wspólnie z agencją Carat zamierzamy przedstawić Lonas polskim klientom w sposób, który odzwierciedla to, kim jesteśmy. Marką opartą na zaufaniu, przemyślanym odpoczynku i ponadczasowym komforcie – mówi Domas Jakutis, dyrektor generalny firmy.

