Ancymony z kampanią „Brief, please!” - Marketing przy Kawie
Agencja Ancymony o problemach przetargowych w kampanii „Brief, please!”
  • 1
  • 1
5.11.2024

Agencja Ancymony o problemach przetargowych w kampanii „Brief, please!”

Osią kampanii pod hasłem „Brief, please!” jest seria spotów, których bohaterami są klient i kreatywny. Rozmawiają o typowych problemach i wyzwaniach, z jakimi mierzy się branża przy tworzeniu strategii komunikacyjnych.

Przerysowana gra aktorska, sarkazm, łamanie czwartej ściany i zabawa kiczem. Wszystko to sprawia, że „antybohaterowie” odzierają środowisko reklamowo-marketingowe z niepotrzebnego patosu. Celem jest dotarcie do tego, co najważniejsze: efektywności sprzedażowej. Agencja Ancymony chce trafić z tą kampanią do odważnych marek, oczekujących partnerskiej współpracy z wyspecjalizowanymi zespołami.

– Walcząc o serca i portfele współczesnych klientów, nie warto prowadzić równolegle wojenek domowych – z innymi agencjami czy jeszcze gorzej: z własnym klientem. Postanowiliśmy odpowiedzieć sobie na pytanie: jaki jest wspólny wróg klienta i agencji? I to pozwoliło na stworzenie listy wyzwań rynkowych i mini-spotów na ich temat:

  • coraz bardziej wymagający klienci,
  • rosnące koszty mediów,
  • paradoks wyboru,
  • szum informacyjny,
  • ślepota banerowa i wiele innych.

Najpierw rozprawimy się z lukrowaniem briefów, a potem pokażemy, jak zwyciężać na rynku ramię w ramię z nami. Efektownie, ale przede wszystkim efektywnie – tłumaczy Stella Gonet, creative & strategy executive director w agencji Ancymony.

W kreację i produkcję spotów i materiałów promocyjnych zaangażowane były wszystkie business unity agencji. Zarówno sam proces tworzenia kampanii, jak i jej tonality jest odzwierciedleniem misji agencji: „Two-żyć z frajdą”.

Głównych ról nie odegrali profesjonalni aktorzy, ale managerowie z Ancy:

  • Wojciech Papuziński (associate creative director & business unit manager),
  • Bartosz Broda (business unit manager).

Elementem uzupełniającym jest landing page z ankietą prospektingową w duchu kampanii.

Kampania jest w całości realizowana przez Ancymony. Odbywać się będzie w kanałach digital (YouTube, Meta, LinkedIn) i potrwa dwa miesiące.

  • Idea kreatywna kampanii: Stella Gonet.
  • Scenariusz: Maciej Bojda, Katarzyna Katner, Sylwia Kaczorowska, Julita Semrau.
  • Reżyseria: Maciej Urbanek.
  • Operator: Jakub Kiełtucki.
  • Asystent operatora: Kamil Klimuszko.
  • Produkcja: Joanna Jastrzębska, Anna Siwek.
  • Postprodukcja: Katarzyna Skoczylas-Siwek, Maciej Urbanek, Roksana Wantulok.
  • Aktorzy: Wojciech Papuziński, Bartosz Broda.
  • Planowanie kampanii w mediach: Kamila Fenik.
  • 1
Agencja Ancymony o problemach przetargowych w kampanii „Brief, please!”

Agencja Ancymony o problemach przetargowych w kampanii „Brief, please!”

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 listopada 2024

4 listopada 2024