0 1 20.02.2007Agencja Advertiva – program lojalnościowy dla sieci Eurocashprogramy lojalnościowe i crm TweetAdvertiva przygotowała oraz wdrożyła program lojalnościowy dla sieci hurtowni Eurocash.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54830 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 20.02.2007Zdrowa wątroba na długi czasPublicis przygotował kampanię reklamową informującą o wprowadzeniu na rynek Essentiale forte - kuracji na dolegliwości wątroby
0 1 0 0 0 20.02.2007„Puls Biznesu” przesuwa budżet internetowy do Media ContactsAgencja nowych mediów Media Contacts przejęła budżet reklamowy w Internecie dziennika „Puls Biznesu” wydawanego przez Bonnier Business (Polska). W 2006 roku planowaniem działań dziennika w Internecie zajmował się Starcom Next. Jeśli chodzi o zakup pozostałych mediów „Puls Biznesu” w 2007 roku kontynuuje współpracę z domem mediowym Starcom.
0 1 0 0 0 20.02.2007Piast sponsorem koszykarskiego klubu – ASCO Śląsk WrocłaPrzedstawiciele Piasta z Grupy Carlsberg Polska i ASCO Śląsk Wrocław podpisali umowę sponsorską. Na jej podstawie Piast staje się sponsorem wrocławskiej Drużyny walczącej w ramach rozgrywek Polskiej Ligi Koszykówki o Mistrzostwo Polski w koszykówce mężczyzn. Wstępna umowa obowiązywać będzie w sezonach 2006/2007 i 2007/2008 i przewiduje szereg aktywności promocyjnych.
0 1 0 0 0 20.02.2007David Benson szkolił europejskich managerów ZOG w PolsceDavid Benson, International Head of Communication Planning w sieci domów mediowych ZenithOptimedia, przeprowadził dwudniowe szkolenie “Consumer Pathway” dla managerów ZenithOptimedia z regionu Europy Środkowej i Wschodniej oraz Skandynawii. Polska jest czwartym rynkiem na świecie gdzie dotychczas odbywał się trening połączony z warsztatami.