Agencja 6ix WoMM rekrutuje 1500 liderów opinii dla Power Balance
  • 0
  • 1
8.11.2010

Agencja 6ix WoMM rekrutuje 1500 liderów opinii dla Power Balance

Agencja prowadzi kampanię wprowadzającą na polski rynek markę Power Balance, amerykańskiego producenta opasek i naszyjników zwiększających elastyczność, siłę i balans organizmu. Kampania oparta będzie na jednym z mechanizmów marketingu rekomendacji (WoMM), polegającym na rekrutacji „kluczowych liderów opinii” (KOL). Do nich zostaną wysłane produkty z zaproszeniem do testowania.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 listopada 2010