Agencja 4D Media Relations pracuje dla ITL Polska
  • 0
  • 1
9.01.2007

Agencja 4D Media Relations pracuje dla ITL Polska

4D Media Relations rozpoczyna pracę dla firmy ITL Polska. Do zadań agencji należeć będzie m.in. pełna obsługa w zakresie komunikacji medialnej, koordynacja działań public relations oraz dbanie wizerunek ITL Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.01.2007

One-2-One podpisał nowe porozumienie z Marquard Media Polska

One-2-One S.A. - lider komunikacji mobilnej dla mediów oraz marketingu mobilnego podpisał porozumienie z Marquard Media Polska dotyczące stworzenia kompleksowego serwisu usług interaktywnych, pod marką „CKM.pl”. To pierwszy projekt w nowym obszarze biznesowym dla Grupy One-2-One, który realizuje cel poszerzania kompetencji i wzrostu kompleksowości usług. Współpraca z MMP dotyczy działań związanych z przygotowaniem strony internetowej, jej utrzymaniem, zapewnieniem interaktywnej komunikacji z użytkownikami serwisu oraz jej dalszy rozwój.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.01.2007

Focus Media Group dla Fiata Grande Punto

Firma Fiat Auto Poland powierzyła działania Direct Marketingowe dla marki Grande Punto firmie Focus Media Group. W ramach tych działań zrealizowany został mailing, obejmujący pakiet materiałów do wysyłki „Oferta Grande Punto Winter Free”. Focus Media Group stworzyła kreację w skład której weszła ulotka informacyjna oraz kupon, nawiązujący formą do dowodu rejestracyjnego, uprawniający do skorzystania ze specjalnej oferty pakietu Winter Free w salonach Fiata.