0 1 18.03.2009Agencja 21 rozpoczęła współpracę z Playfirmy TweetOperator komórkowy Play oraz Agencja 21 w marcu br. rozpoczęły współpracę w zakresie public relations.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54812 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 18.03.2009Internet coraz mocniej konkuruje z TVInternet najczęściej wykorzystują gospodarstwa domowe, w których jednocześnie jest kamera cyfrowa, laptop lub konsola do gier. Natomiast stosunkowo rzadziej gospodarstwa domowe, w których jest zainstalowana telewizja kablowa lub satelitarna - wynika z najnowszego badania GfK Net Index.
0 1 0 0 0 18.03.2009Galeria Bali nowym klientem Agencji Royal BrandW marcu 2009 r. Agencja Royal Brand PR rozpoczęła współpracę z warszawską restauracją „Galeria Bali”. Konsultanci agencji będą odpowiadać za kompleksowe doradztwo wizerunkowe oraz prowadzenie bieżących działań media relations w prasie oraz Internecie.
0 1 0 0 0 18.03.2009Cruso Public Relations wspiera S.C. JohnsonW marcu 2009 roku agencja Cruso Public Relations rozpoczęła realizację kampanii PR dla marek Raid, Autan i OFF firmy S.C. Johnson.
0 1 0 0 0 18.03.2009Polymus Integrated Communication dla marki Plusssz UpPolymus Integrated Communication kontynuując rozpoczętą w styczniu br. współpracę z Polski Lek SA przygotował kampanię reklamową dla marki Plusssz Up.