Aflofarm wydał najwięcej na reklamę śródków przeciw przeziębieniu – badanie IMM - Marketing przy Kawie
Aflofarm wydał najwięcej na reklamę śródków przeciw przeziębieniu – badanie IMM
  • 0
  • 3
21.02.2013

Aflofarm wydał najwięcej na reklamę śródków przeciw przeziębieniu – badanie IMM

Firma Aflofarm zanotowała największe wydatki reklamowe na przekazy dotyczące środków na przeziębienie i grypę. Na drugim miejscu znalazł się GlaxoSmithKline, na trzecim Novartis – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55502 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 lutego 2013

20 lutego 2013