Aescin w nowej szacie
  • 0
  • 1
8.08.2006

Aescin w nowej szacie

Polfa Kutno odświeża wizerunek przeciwżylakowego leku Aescin. Wprowadzeniu nowego opakowania i sprzedaży ekonomiczniejszego 90 tabletkowego opakowania towarzyszy pierwsza w historii produktu kampania promocyjna w telewizji i prasie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52644 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 sierpnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.08.2006

Dbaj o serce z Bestpirinem

Polfa Kutno, producent Bestpirinu, leku zapobiegającego zawałom serca, chorobie wieńcowej oraz udarom mózgu, rozpoczął kampanię edukacyjną wśród aktywnych zawodowo czterdziestolatków. Przekonuje w niej do szerszej profilaktyki oraz przywiązywania większej wagi do prowadzenia odpowiedniego stylu życia. Kampania skierowana do tej grupy docelowej jest częścią większej akcji prowadzonej w tym roku przez firmę pt. „Jego serce bije dla mnie”, zachęcającej do regularnego zażywania Bestpirinu przez osoby z grupy podwyższonego ryzyka. Codzienne przyjmowanie leku pomaga bowiem uratować serce przed zagrożeniami zawału serca i nadciśnienia.

7 sierpnia 2006